| کد خبر: 260588 |

تکمیل و توسعه بیش از ۴۹ هزار متر مربع ترمینال و پارکینگ فرودگاهی

اداره کل آمار و پایش اطلاعات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از تکمیل و توسعه بیش از ۴۹ هزار متر مربع ترمینال و پارکینگ فرودگاهی از ابتدای دولت تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

تین نیوز

 اداره کل آمار و پایش اطلاعات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از تکمیل و توسعه بیش از ۴۹ هزار متر مربع ترمینال و پارکینگ فرودگاهی از ابتدای دولت تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل آمار و پایش اطلاعات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: تکمیل و بهره برداری، توسعه ترمینال و اپرون (پارکینگ) فرودگاهی به مساحت بیش از ۴۹ هزار متر مربع از جمله عملکرد دولت در بخش هوایی در دو سال اخیر است.

همچنین بهره برداری از ترمینال و ساختمان جنبی فرودگاه گناباد مجموعا به مساحت ۲هزار و ۵۰ متر مربع، توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند به مساحت ۴۱۳۵ متر مربع، تکمیل ترمینال جدید فرودگاه سمنان به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع، ترمینال بین المللی فرودگاه ایلام به مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع، توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد به میزان ۱۳ هزار متر مربع و توسعه اپرون فرودگاه بندر عباس به مساحت ۲۲ هزار متر مربع صورت گرفته است.

علاوه بر این در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما نیز تعمیر ۳۱ دستگاه موتور هواپیما با موفقیت انجام شده و ۳ فروند هواپیمای ATR و یک فروند هواپیمای A۳۱۹ به چرخه عملیاتی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرهاد 2 0

    عملیات بازی با آمار در طول سالیان اخیر مورد نظر بسیاری از دولت ها بوده است.اما در خصوص این خبر؛
    اولا: عمده پروژه ها مثل توسعه پارکینک بندرعباس عملا در دولت قبل ساخته شده است.دوما کجای دنیا مساحت ترمینال که از جنس ساختمان است را با مساحت پارکینگ هواپیما را که از جنس راهسازی است؛ با هم جمع و گزارش عملکرد می کنند.واحد سنجش پارکینگ تعداد موقعیت پارک هواپیما است.مثل این است که به جای اینکه بگوییم فیل مادر یک بچه فیل زاییده است؛ بگوییم فیل مادر میلیاردها سلول زاییده است.
    با مردم در ارایه عملکرد صادق باشید.

  • فرشاد گهلیج 2 1

    سلام و احترام
    خوب است که مسولین عزیز در خصوص تاثیر فرودگاهههای گناباد و سمنان و سایر موارد مشابه و لزوم ساخت آنها نیز گزارشی بدهند.آیا این فرودگاه‌ها به مقصد خاصی هم پرواز دارند؟ کجا بلیط می فروشند؟

  • ناشناس 0 0

    بله فرودگاه گناباد به تهران پرواز داره