| کد خبر: 259941 |

مسئولان مانع نرخ های نجومی بلیط هواپیما و اتوبوس در ایام اربعین شوند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: با توجه به احتمال حضور تعداد کثیری از زائران در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با وجود گرمای هوای بی سابقه باید تدابیری اتخاذ شود که در مسیرهای منتهی به مرزها شاهد آسایش زائران و تسهیل در رفت و آمد آنها باشیم.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: با توجه به احتمال حضور تعداد کثیری از زائران در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با وجود گرمای هوای بی سابقه باید تدابیری اتخاذ شود که در مسیرهای منتهی به مرزها شاهد آسایش زائران و تسهیل در رفت و آمد آنها باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، رسول فرخی میکال با اشاره به ضرورت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) گفت:  راهپیمایی اربعین گردهمایی بزرگ شیعیان جهان بوده که سالانه میلیون ها نفر از سراسر دنیا به ویژه از کشورمان در آن شرکت می کنند و یقینا امسال با شکوه تر و عظیم تر از سال های گذشته برگزار می شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس اضافه کرد: با توجه به احتمال حضور تعداد کثیری از زائران و گرمای هوا باید تدابیری اتخاذ شود که در مسیرهای منتهی به مرزها شاهد آسایش زائران و تسهیل در رفت و آمد آنها باشیم و تردد از گذرگاه های مرزی و مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی روان باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی سفر زائران اربعین حسینی (ع) و بهبود زیرساخت تردد در مجلس ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در ایام اربعین انتقال زائران به پایانه های مرزی و همچنین برگشت انها از پایانه ها ست لذا باید ضمن افزایش تعداد وسایل نقلیه، قیمت بلیط اتوبوس ها و خودروهای سواری و هواپیما ها کاملا کنترل شده و در طبق ضابطه و نرخ های تعیین شده اجرایی شود و نرخ های نجومی را شاهد نباشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، با بیان اینکه زائران را نباید در مرز معطل نگه داشت،اظهار کرد: افزایش تعداد گیت های عبور زائران و روان بودن تردد زائران یکی از موضوعاتی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد که البته اقدامات و برنامه ریزی های خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

فرخی میکال عنوان کرد: امیداورم با توجه به اقدامات صورت گرفته برای تهسیل تردد زائران با ارتقا کیفیت خدمات به آنها در مرزها و رفع برخی از مشکلات در حوزه راه های متنهی به مرزها، گسترش پارکینگ ها و احداث موکب ها و ... که بعضا از سال گذشته آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم باشیم. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.