| کد خبر: 246696 |

شرکت‌ های هواپیمایی بلیت‌ های خود را یکباره ارائه نمی‌کنند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: شرکت‌ های هواپیمایی بلیت خود را به صورت پلکانی ارائه می‌کنند و هر روز حجمی از ظرفیت خود را ارائه می‌کنند و اینگونه نیست که تمام سهمیه و حجم خود را در یک روز ارائه دهند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: شرکت های هواپیمایی بلیت خود را به صورت پلکانی ارائه می کنند و هر روز حجمی از ظرفیت خود را ارائه می کنند و اینگونه نیست که تمام سهمیه و حجم خود را در یک روز ارائه دهند.

 میر اکبر رضوی، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در مصاحبه با رادیو اربعین با تاکید بر اینکه قیمت مشخص شده مصوب برای سفر به عراق در این ایام ۶ میلیون تومان است، افزود: در این ایام تاکنون تخلفی از شرکت های هواپیمایی ایرانی در ارتباط با قیمت بلیت اربعین گزارش نشده است. 

 وی همچنین در مورد گله مردم در ارتباط با نبود بلیت هواپیما خاطر نشان کرد: ما برای ۱۵ تا ۳۰ شهریور در مجموع می توانیم هزار پرواز به فرودگاه های نجف و بغداد داشته باشیم، البته این هم مشروط به آمادگی این دو فرودگاه است و بر اساس این ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار نفر را می توانیم منتقل کنیم در حالی که ۵۰۰ هزار نفر متقاضی سفر از طریق خطوط هوایی هستند و ما مجبوریم از ۴۰۰ هزار نفر عذرخواهی کنیم.

 وی با اشاره به این که در زمینه  تردد هوایی در این ایام تقاضا بیش از عرضه است، تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی بلیت خود را به صورت پلکانی ارائه می کنند و هر روز حجمی از ظرفیت خود را ارائه می کنند و اینگونه نیست که تمام سهمیه و حجم خود را در یک روز ارائه دهند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در روز اول فروش بلیت به خاطر حجم زیاد مراجعه به سایت های شرکت های هواپیمایی، برخی از این سایت ها چندساعتی دچار مشکل شده اند ولی این مشکل به مرور برطرف شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.