| کد خبر: 259561 |

◄ آغاز فروش بلیت های شرکت های هواپیمایی بصورت سیستمی

کلیه بلیت های شرکت هواپیمایی چابهار صرفا بصورت سیستمی و مستقیم به فروش خواهد رسید.

تین نیوز

بنا بر دستورات سازمان هواپیمایی کشوری، بمنظور تکریم حقوق مسافرین گرامی در راستای سهولت خرید بلیت هواپیما؛ شرکت های هواپیمایی چابهار، کارون، یزد ایر و آسمان کلیه بلیت های خود را صرفا بصورت سیستمی و مستقیم به فروش خواهند رساند.

 به گزارش تین نیوز، طی اطلاعیه شرکت هواپیمایی چابهار،  از تاریخ 11 مرداد 1402 مسافرین می توانند  بلیت مورد نظر خود را از طریق دفتر فروش مرکزی تهران، دفتر فروش فرودگاه مهرآباد و سایر دفاتر فروش این شرکت، وب سایت رسمی هواپیمایی چابهار یا آژانس های هواپیمایی و گردشگری طرف قرارداد خریداری نمایند.

 لازم به ذکر است در تمامی دوره فعالیت هواپیمایی چابهار کلیه بلیت های این شرکت از طریق سیستم آژانس ها و تورها در اختیار مسافرین گرامی قرار می‌گرفت.

در اطلاعیه شرکت هواپیمایی یزد آمده است؛ در اجرای دستور ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری، کلیه پروازهای چارتری این شرکت در تمامی مسیرهای پروازی داخلی از تاریخ ۱۰/ ۰۵/ ۱۴۰۲ لغو گردیده و من بعد فروش بلیت صرفا بصورت سیستمی و از طریق دفاتر فروش و آژانس های مسافرتی طرف قرارداد انجام خواهد شد.

 همچنین مسافران گرامی می توانند بلیط خود را با قیمت مصوب از طریق وب سایت یزدایر و یا دفاتر فروش و آژانس های مسافرتی معتبر خریداری نمایند.

 شرکت هواپیمایی آسمان نیز در خصوص عدم فروش بلیط چارتری در پروازهای داخلی به اطلاع کلیه مسافران می رساند فروش بلیط شرکت هواپیمایی آسمان در تمامی مسیرهای پروازی داخلی به صورت سیستمی و با نرخ مصوب بوده و این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی خود در مسیرهای داخلی هیچگونه فروش بلیط به صورت چارتری نداشته است.

 شرکت هواپیمایی کارون نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ فروش بلیط شرکت هواپیمایی کارون در تمامی مسیرهای پروازی داخلی به صورت سیستمی و با نرخ مصوب بوده و این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی خود در مسیرهای داخلی هیچگونه فروش بلیط به صورت چارتری نداشته است.

همچنین مسافران می توانند بلیط خود را با قیمت مصوب از طریق وب سایت کارون و یا دفاتر فروش و آژانس های مسافرتی معتبر خریداری نمایند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.