| کد خبر: 249880 |

امروز برگزار شد:

◄ نشست مشترک ایران و روسیه در حاشیه نمایشگاه هوایی کیش

نشست مشترک سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و شرکت راشن هلیکوپتر در حوزه ساخت بالگردهای غیر نظامی (کاموف ۲۲۶ تی) در کیش درحال برگزاری است.

تین نیوز

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی در کیش، نشست مشترک سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و شرکت راشن هلیکوپتر در حوزه ساخت بالگردهای غیر نظامی (کاموف ۲۲۶ تی) در سالن رازی مرکز همایش‌ های کیش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اعزامی تین نیوز به کیش، در این نشست که با حضور دکتر نبوی، معاون وزیر برگزار می‌ شود، مهمانان ایرانی و روسی به بررسی محصولات راشن هلیکوپتر و شرایط همکاری های غیرنظامی مشترک می پردازند.

 

بیشتر بخوانید؛

 

نشست ایران و روسیه

در این برنامه پس از معرفی بالگرد کاموف T226 و دیگر محصولات راشن هلیکوپتر توسط میهمان روسی، علی نبوی، رئیس هیئت عامل ایدرو سخنرانی خواهد داشت.

در این نشست، مدیر فروش هلیکوپترهای غیرنظامی راشن هلیکوپتر، آقای پانشین از تلاش ایران برای بومی سازی فناوری ها به اهمیت آموزش و آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا جهت خودکفایی در تولید هلیکوپتر تجلیل کرد.

وی گفت: پتانسیل و ظرفیت زیادی در این همکاری وجود دارد.

20221214_094910

20221214_095810

مدیر فروش راشن هلیکوپتر افزود: در دوره تحولات، بستری برای فرصت های جدید می توان ایجاد کرد و الان دوره تحولات پیچیده است که با دست دوستی به هم دادن می توان از تمامی تحریم ها گذر کرد، به ارائه محصولات و روند تولید آنها پرداخت. 

به گزارش تین نیوز،  این نشست تا ساعت یک بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) ادامه دارد و طی آن موضوعات خدمات پس از فروش ، محصولات و فناوری های راشن هلیکوپتر و بحث بومی سازی و ساخت هلیکوپتر کاموف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    اسمش را بگذارید نمایشگاه هوایی روسیه در کیش !!!