| کد خبر: 249921 |

منطقی؛

◄ همکاری های راهبردی ایران و روسیه از اهداف نمایشگاه بین المللی هوایی است

منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت ۷۰ تا ۱۵۰ نفره خبر داد.

تین نیوز

منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه  برای ساخت هواپیما با ظرفیت ۷۰ تا ۱۵۰ نفره خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز ، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران،  هدف از برپایی این نمایشگاه را آغازی برای همکاری های راهبردی و برداشتن گام های رو به جلو در صنعت هوایی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از بحث های مهم این نمایشگاه شبکه سازی و فراهم کردن بستری برای رسیدن به دستاوردهای مد نظر در صنعت هوایی است.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه فعلی نیز همکاری های مشترک صنایع هوایی ایران و روسیه در زمینه همکاری های مشترک در MRO هواپیماهای تجاری، ساخت هواپیما هایی با ظرفیت 100 تا 150 نفر توسط اتحادیه هواپیمایی روسیه ، همچنین همکاری مشترک در طراحی و تولید هواپیماهای 70 تا 100 نفره و بالگرد ka226 در ایران پیگیری می شود.

◄ همکاری مشترک ایران و روسیه در ساخت هواپیماهای ۱۰۰ نفره 

منطقی با اشاره به دستاوردهای نمایشگاه های سال های گذشته افزود: برخی نتایج برگزاری نمایشگاه های پیشین، قرار گرفتن شرکت های دانش بنیان در زنجیره تأمین و ساخت هواپیما و بالگرد، همچنین توسعه پهپادها در بخش های تجاری کشور، ایجاد کنسرسیوم بین شرکت های فناور جهت طراحی و توسعه هواپیما و بالگرد بود.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت 3 محور اصلی این نمایشگاه را پشتیبانی یا تاب آوری ناوگان، شبکه سازی منجر به ساخت محصول و زمینه سازی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    اسمش را بگذارید نمایشگاه هوایی روسیه در کیش !!!