| کد خبر: 239213 |

◄ ایرآسیا: سفرهای هوایی به زودی بهبود می یابد

مدیرعامل خطوط هوایی ایرآسیا پیش بینی کرد که علیرغم رکود سفرهای هوایی بین المللی با شیوع گسترده کرونای اومیکرون در جهان، احتمالاً این بخش به زودی شاهد بهبود خواهد بود.

تین نیوز

 مدیرعامل خطوط هوایی ایرآسیا پیش بینی کرد که علیرغم رکود سفرهای هوایی بین المللی با شیوع گسترده کرونای اومیکرون در جهان، احتمالاً این بخش به زودی شاهد بهبود خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از راشاتودی، تونی فرناندز، مدیرعامل ایرآسیا، پیش بینی کرد که علیرغم رکود سفرهای هوایی بین المللی با شیوع گسترده کرونای اومیکرون در جهان، احتمالاً این بخش به زودی شاهد بهبودی خواهد بود.

وی روز دوشنبه در گفتگو با شبکه خبری سی ان بی سی گفت: من معتقدم که ما در ابتدای کار هستیم.

فرناندز گفت: چیزی که خوب است این است که ما سال گذشته در همین زمان هیچ هواپیمایی نداشتیم. اما اکنون بخش بزرگی از ناوگان خود را داریم که پروازهای داخلی مالزی، تایلند و اندونزی را انجام می دهند.

مدیرعامل ایرآسیا همچنین معتقد است که سفرهای هوایی بین المللی حدود 6 ماه پس از بازگشایی مرزها به سطح قبل از شیوع کرونا باز می گردد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مرزها دوباره در ماه مارس سال جاری میلادی باز خواهند شد.

به گفته فرناندز، تردید زیادی در مورد بازگشایی مرزهای چین وجود دارد چرا که این کشور همچنان سیاست به صفر رساندن کووید را دنبال می کند.

سال گذشته، برخی از کشورهای آسیایی پس از ماه‌ها بستن مرزهای خود، آنها را به روی سفرهای بدون قرنطینه بازگشایی کردند. با این حال، با گسترش اومیکرون، چندین کشور، از جمله تایلند و هند، محدودیت ها را برای برخی از پروازهای ورودی بازگردانده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.