| کد خبر: 230281 |

آمریکا محدودیت جدید مسافرتی برای هند وضع کرد

دولت ایالات متحده آمریکا ممنوعیت‌های جدید مسافرتی برای مسافران هند به این کشور وضع کرد.

تین نیوز

دولت ایالات متحده آمریکا ممنوعیت‌های جدید مسافرتی برای مسافران هند به این کشور وضع کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا روز جمعه اعلام کرد که این کشور محدودیت‌های مسافرتی جدیدی برای مسافرت از هند اعمال می‌کند. این محدودیت‌ها به دلیل شیوع گونه جهش یافته بیماری کرونا در هند اعمال می‌شوند.

آنطور که رویترز گزارش کرده است، محدودیت‌های جدید که از روز سه‌شنبه چهارم ماه مه اجرایی می‌شوند، درخواست مرکز کنترل و پیشگیری امراض ایالات متحده آمریکا بوده است. بر اساس این محدودیت‌ها، اکثر افرادی که شهروند ایالات متحده آمریکا نیستند و در ۱۴ روز گذشته پیش از سفر به آمریکا به هند سفر کرده‌اند، حق ورود به ایالات متحده آمریکا را ندارند. ساکنان دائمی ایالات متحده، خانواده آن‌ها و دانشجویان از این محدودیت‌ها معاف هستند.

پیشتر ایالات متحده آمریکا محدودیت‌های مشابهی را برای مسافران برزیل، آفریقای جنوبی، بیرتانیا، ۲۶ کشور در اتحادیه اروپا، چین و ایران نیز اعمال کرده بود.

هند اکنون بعد از ایالات متحده آمریکا، رتبه دوم تعداد مبتلایان به کرونا را در جهان دارد و در ۹ روز گذشته، به طور میانگین هر روز ۳۰۰ هزار نفر در هند به این بیماری مبتلا شده‌اند. تعداد ابتلا به این بیماری در هند در روز جمعه، با شکستن رکورد جهانی به ۳۸۶ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اکنون بسیاری از کشورهای جهان مسافرت از و یا به هند را ممنوع اعلام کرده‌اند. ایران نیز هفته گذشته، تمام پروازها از مبدا و یا به مقصد هند و پاکستان را ممنوع اعلام کرده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.