| کد خبر: 229417 |

بهره برداری از "دستگاه آیلس" در فرودگاه بجنورد طی هفته های اخیر

رئیس فرودگاه بجنورد از بهره برداری دستگاه آیلس در این فرودگاه طی چند هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: به کمک این دستگاه ایمنی پرواز ۴ تا ۵ برابر افزایش می یابد.

تین نیوز

رئیس فرودگاه بجنورد از بهره برداری دستگاه آیلس در این فرودگاه طی چند هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: به کمک این دستگاه ایمنی پرواز ۴ تا ۵ برابر افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز، ابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه دستگاه آیلس حدود شش سال گذشته برای فرودگاه بجنورد خریداری و نصب شد، اظهارکرد: اما از آن زمان تاکنون از این دستگاه استفاده ای نشده است و کم کم زمان بازنشستگی آن فرا می رسید.

وی افزود: برای اینکه از این دستگاه در فرودگاه بجنورد مورد استفاده قرار گیرد، طرح پروازی آماده شد و به سازمان هواپیمایی کشور اعلام شده است.

قدمگاهی ادامه داد: منتظر آن هستیم تا این طرح در AIP درج شود که بعد از آن طرح پروازی مورد نظر با کمک دستگاه آیلس در این فرودگاه اجرایی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که شش سال گذشته هدف از نصب این دستگاه را افزایش دید خلبان به هنگام نشست در فرودگاه اعلام شد و آیا این دستگاه این کاربری را خواهد داشت؟ توضیح داد: اجرای طرح پروازی مورد نظر با کمک این دستگاه ایمنی پرواز را حدود چهار تا پنج برابر افزایش می دهد.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از اهداف مهم ما در این فرودگاه انجام پروازهای ایمن بود که با بهره برداری از این دستگاه به این هدف خواهیم رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.