| کد خبر: 221788 |

رکورد تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه بجنورد شکسته شد

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد از شکسته شدن رکورد تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه بجنورد خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد از شکسته شدن رکورد تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه بجنورد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم قدمگاهی گفت: فرودگاه بجنورد برای اولین بار از زمان فعالیت خود تا مهر ماه توانست بیشترین پرواز را طی این ماه داشته باشد.

وی افزود: تعداد پروازهای انجام شده طی ماه گذشته ۶۸ پرواز رفت و برگشت بوده است.

قدمگاهی ادامه داد: این تعداد پرواز با کاهش ۵۰ درصدی مسافر انجام شده و این نشان دهنده آن است که تعداد پروازها به صورت مرتب و منطم در این فرودگاه انجام شده است.

وی اظهارکرد: فرودگاه بجنورد و انجام پروازهای منظم در آن، با توجه به کاهش ۵۰ درصدی مسافران و افزایش تعداد پروازها، حمایت مردم منطقه را طلب می کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر برنامه های پروازی در فرودگاه بجنورد روند منظم تری را به خود گرفته است، بیان کرد: حمایت مردم از فرودگاه و استقبال از آن سبب می شود تا این برنامه های پروازی به صورت منطم وجود داشته باشند.

وی در ارتباط با دلایل کاهش تعداد مسافران در این فرودگاه گفت: کرونا به طور قطع یکی از دلایل اصلی این امر بوده است، بطوریکه تعدادی از افراد ترجیح می دهند به طور کلی مسافرت نروند و سفرهای خود را کاهش دهند اما تعدادی از افراد نیز هستند که به علت بالا بودن هزینه سفر با هواپیما ترجیح می دهند از سایر وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد افزود: در گذشته بیشتر مسافران فرودگاه بجنورد کارکنان اداری بوده اند اما هم اکنون به علت شیوع کرونا و برگزاری جلسات به صورت وبینار تا حدود ۹۸ درصد تعداد این مسافران کاهش یافته و هم اکنون بیشتر مسافران سایر افراد هستند.

وی با بیان اینمه قیمت بلیط ها در حال حاضر نسبت به ماه گذشته تا حدودی افزایش یافته است، ادامه داد: پیش بینی می شود همین امر بر روند کاهشی مسافران تاثیرگذار باشد.

قدمگاهی با تصریح بر اینکه فرودگاه یکی از مهمترین امکانات در هر منطقه ای است، تاکیدکرد: با وجود بالارفتن قیمت ها مردم از این امکان حمایت کنند تا همیشه فعال باشد چراکه در آینده به طور حتم به درد منطقه خواهد خورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.