| کد خبر: 215640 |

◄ شرایط ورود مسافران هوایی اتباع پاکستانی، عراقی و افغانستانی به کشور اعلام شد

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در اطلاعیه ای به دفاتر خدمات مسافرت هوایی مقررات ورود اتباع پاکستان، افغانستان و عراق به کشور را تشریح کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در اطلاعیه ای به دفاتر خدمات مسافرت هوایی مقررات ورود اتباع پاکستان، افغانستان  و عراق به کشور را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز، در این اطلاعیه آمده است: کلیه کسانی که قبلاً از مراجع ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران پروانه اقامت، روادید تحصیلی، روادید ورود پند بار، روادید با حق کار، درمان، روادید سرمایه گذاری و مهر خروج و مراجعت دریافت کرده‌اند، مجاز خواهند بود از مبادی مرزی قانونی (دریایی، هوایی، دریایی و زمینی) به کشور سفر کنند.

در همین راستا افراد مذکور می‌بایست در کشور مبدأ فرم خود اظهاری پیوست را تهیه، تکمیل و در هنگام ورود به کشور به نمایندگان وزارت بهداشت مستقر در گمرک تحویل بدهند.

اتباع خارجی باید قبل از ورود به ایران گواهی سلامت خود را به تائید وزارت بهداشت کشور خود برسانند و سپس برای صدور روادید به نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

بر اساس این اطلاعیه صدور روادید گردشگری و زیارتی همچنان ممنوع است.

دارندگان گذرنامه سیاسی، خدمت و هیئت‌های رسمی نیز طبق ضوابط ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فرم تکمیل خوداظهاری و داشتن گواهی سلامت مبنی بر عدم ابتلا به بیماری کرونا هستند.

223

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.