| کد خبر: 202509 |

◄ اتفاق عجیبی که در هواپیمای ایران ایرتور رخ داد + توضیح ایرتور

اخیراً یک ویدئو عجیب در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی در حوزه هوانوردی را برانگیخته است.

تین نیوز

از ساعات ابتدایی امروز، ویدئوی عجیبی در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی در حوزه هوانوردی را برانگیخته است.

به گزارش تین نیوز، در این ویدئو چند نفر از مسافران به علت ترک هواپیما توسط خدمه پروازی   به قسمت Galley هواپیما وارد می‌شوند که بر اساس آنچه که در فیلم توسط یکی از مسافران نقل می‌شود خودسرانه مشغول سرو غذا و تخلیه trolley‌ها و مواد غذایی و توزیع آن بین مسافران هستند.

در این میان بسیاری در واکنش به این اقدام خواهان برخورد جدی و قاطع سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت هواپیمایی مذکور هستند چرا که این فرهنگ غلط ممکن است به سایر پروازها نیز کشیده شود که در نهایت خسارت جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه به خبرنگار ما گفت که شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به زودی توضیحات خود را رابطه با این پرواز اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

تکمیلی

در توضیحات شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در توضیح این فیلم آمده است؛ پرواز شماره 988 در مسیر تهران به اهواز، ابتدا به دلیل نقص فنی و متأسفانه پس از رفع نقص فنی و اطمینان از ایمنی کامل پرواز به سبب نامساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد دچار تأخیر و سپس ابطال شد.

بعد از سوار شدن مسافران و آمادگی به انجام پرواز، پیرو دریافت گزارش هواشناسی حاکی از کاهش دید فرودگاه مقصد به ۵۰ متر و پیش بینی استمرار هوای نامساعد تا چندین ساعت بعد در آن فرودگاه، در راستای صیانت از ایمنی مسافران و سلامت پرواز، ضمن عذرخواهی از مسافران محترم و رعایت کامل حقوق مسافر منطبق بر مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ابطال شد.

ضمن پذیرایی از مسافران در لانچ VIP فرودگاه مهرآباد، پرواز جایگزین با شماره 956 به محض بهبود دید و شرایط فرودگاه مقصد، برقرار شد،که متأسفانه جمع قلیلی از مسافران با اجتناب از تخلیه هواپیما و رفتار نامتعارف و خارج از شئونات و فرهنگ ایرانی و اسلامی ضمن هتاکی به کرو پروازی، ساعت‌ها در درون هواپیما با این توجیه که ما داخل هواپیما خواهیم ماند و با همین هواپیما به محض بهبود شرایط جوی پرواز خواهیم کرد، باقی مسافران را نیز از خروج از هواپیما منع می‌کردند و با اغتشاش و پرت کردن اغذیه و زباله به اطراف، باعث ایجاد تأخیر برای پروازهای بعدی این شرکت هواپیمایی شدند.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با تأکید بر حضور تمام‌وقت کرو پروازی و تیم حراست عملیات در هواپیما و اینکه صرفا مهمانداران خانم جهت حفظ حرمت در برابر هتاکی اندک مسافران پرخاشگر از هواپیما خارج‌شده‌اند، اعلام می‌کند همکاران این شرکت با حضور در نقاط حساس هواپیما و من جمله درب کاکپیت جهت ممانعت از آسیب رساندن به آن‌ها، مشغول حفاظت از هواپیما بوده‌اند که برخی افراد با سوءاستفاده از عدم حضور همکاران در بخش انتهایی هواپیما اقدام به استفاده از کترینگ موجود در هواپیما و ثبت ویدئو نموده‌اند که جای تاسف بسیار دارد.

این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از مسافران معزز و فهیمی که با درک شرایط حاکم، با هواپیمایی ایران ایرتور همکاری صمیمانه کردند، از رفتار غیر انسانی این گروه که از نمایش فقدان شعور و اخلاق خود در فضای مجازی نیز ابایی ندارند اعلام انزجار و تبری کرده و حق خود می‌داند تا برخورد با جرم مشهود اخلال در نظم و امنیت پرواز را از مراجع ذی‌صلاح قضائی، انتظامی پیگیری کند.

حجم ویدیو: 2.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ارش 2 0

    با اینا شدیم ۸۰ میلیون !😔

    • Mohamad.Mehdi... 1 0

      بله متاسفانه باهمینا شدیم ...
      اکثرشون بیش از ۲۰۰ مرتبه مسیر اهواز - تهران رو با هواپیما رفتن ،متوجه نشدن خلبان دید نداره یعنی چی !!!
      بجای غارت و ارتکاب جرم لااقل دلقکبازی درمیاوردید مردم و پرسنل پرواز شاد بشن...