| کد خبر: 206831 |

◄ با 6 ترند حمل‌ونقل هوایی در سال 2050 آشنا شوید!

با 6 ترند حمل و نقل هوایی در سال 2050 آشنا شوید.

تین نیوز

گسترش روز افزون توسعه صنعت حمل و نقل هوایی در دهه اخیر در جهان، به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه و رشد کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه مطرح شده و از جایگاه ویژه ای در برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تکنولوژیکی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برخوردار است.

به گزارش تین نیوز، رشد فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی در جهان، لزوم جا به جایی سریع مردم و کالاها و در نتیجه افزایش روز افزون تقاضا در بخش حمل و نقل هوایی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر ساخته است. 

در این مقاله نت فلایتز از شش ترند در حمل ونقل هوایی که در 30 سال آینده شاهد خواهید بود رونمایی کرده است.

1. شخصی سازی سفرهای هوایی

چاپگرهای سه بعدی ظرف موردعلاقه شما را تولید می کنند. فناوری های پوشیدنی که نیازهای مسافران را پیش بینی می کند. عینک های دیجیتال که به شما امکان پیش نمایش مقصد را می دهد.

2. بازگشت سفرهای مافوق صوت

سفرهای مافوق صوت در 2050 بازخورد خوبی خواهند داشت. بدین ترتیب جت لگ پروازهای بلند از بین می رود. این پروازها عمومیت خواهد داشت و مختص افراد ثروتمند نخواهد بود.

3. سفرهای هوایی سبزتر

معرفی نسل جدیدی از هواپیماهایی که کربن کمی تولید می کنند. هواپیماهایی با انرژی خورشیدی برای پروازهای کوتاه و هواپیماهای پیشرفته ترکیبی و تمام الکتریکی که می توانند مسافت های طولانی را طی کنند.

4. سفر سریع تر با تکنولوژی بیومتریک

با استفاده از فن آوری های بیومتریک، مسافران می توانند بدون نیاز به تأیید هویت خود از ترمینال ها عبور کنند. گذرگاه های بیومتریک قادر به پردازش مسافران هنگام حرکت از یک قسمت از فرودگاه به قسمت دیگر خواهند بود.

5. اتوماسیون برای کنترل بیشتر

در دنیای متصل به هوش مصنوعی، مسافران می توانند تمام کارهای خود را انجام دهند. بررسی های فرودگاهی، دستورالعمل و اطلاعات پروازها، در دسترس شما خواهند بود.

6. تلفن های هوشمند جدیدتر

تلفن های هوشمند در آینده بسیار باهوش تر خواهند بود. آن ها به شما توصیه می کنند با توجه به زمان پروازتان کجا و چه موقع غذا بخورید، سریعاً راه برای رسیدن به امورتان تا پرواز کدام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.