| کد خبر: 206572 |

پاسخگوی تخلفات ایرلاین‌ها برای ادامه پروازها به چین باشید

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه وزارت راه و سازمان هوایی کشور باید پاسخگوی تخلفات ایرلاین‌ها برای ادامه پروازها به چین باشد، بر تداوم همکاری نهاد‌های مختلف کشور برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری باید پاسخگوی تخلفات ایرلاین‌ها برای ادامه پروازها به چین باشد، بر تداوم همکاری نهاد‌های مختلف کشور برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، اکبر ترکی در رابطه با تاثیر پروازهای هواپیمایی ماهان به مقصد چین بعد از دستور توقف پروازها در شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: وزارت راه و شهرسازی و سازمان هوایی کشور باید درخصوص تخلفات ایرلاین‌ها برای ادامه پروازها به چین و آسیای شرقی پاسخ‌گو باشند.

مقابله با کرونا نیازمند همراهی همه نهادهای کشور است

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیازمند همراهی و همکاری نهاد‌های مختلفی چون وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و صمت با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

هیچ چیز مانع ورود ویروس کرونا به کشور نمی‌شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: ورود ویروس کرونا به کشور و تاخیر در اجرای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری ناشی از عدم همکاری مناسب میان دستگاه‌های مختلف کشور است، اما باید به این نکته هم توجه کنیم که کرونا مرز نمی‌شناسد و علی‌رغم برقراری همه تمهیدات وارد کشور می‌شد چرا که مرزهای زمینی ایران بسیار وسیع بوده و مسافران زیادی از کشورهای همسایه وارد ایران می‌شوند. بنابراین مسیرهای هوایی تنها راه ورود ویروس به کشور نبوده و فاکتورهای بسیار زیادی در این مورد دخیل هستند.

سوء مدیریت در توزیع اقلام بهداشتی

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دستگاه‌های دولتی به دلیل عدم برقراری تمهیدات لازم برای توزیع اقلام بهداشتی و مصرفی مردم، گفت: متاسفانه در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد مدیریت خوبی در حوزه توزیع مواد شوینده و بهداشتی چون ماسک و دستکش نبودیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به تولید لوازم و مواد بهداشتی در مراکز غیر بهداشتی خاطرنشان کرد: واحدهای نظارتی باید توجه بیشتری به نحوه تولید اقلام بهداشتی داشته باشند، چرا که تولید این محصولات در محل‌های غیربهداشتی موجب افزایش مشکلات شده و سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.