| کد خبر: 205508 |

انتقاد ایرباس از افزایش تعرفه بر هواپیماهای اروپایی

ایرباس از اعمال تعرفه‌های آمریکا بر هواپیماهای اروپایی به شدت انتقاد کرد و گفت که این کار به ایرلاین‌های آمریکایی صدمه وارد خواهد کرد.

تین نیوز

ایرباس از اعمال تعرفه‌های آمریکا بر هواپیماهای اروپایی به شدت انتقاد کرد و گفت که این کار به ایرلاین‌های آمریکایی صدمه وارد خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، شرکت هواپیماسازی ایرباس به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که وضع و اعمال تعرفه‌های گمرکی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا بر هواپیماهای ساخت ایرباس اروپا، بیشترین صدمه و آسیب را به ایرلاین های آمریکایی وارد خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، ایرباس که یکی از بزرگترین رقبای شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا به شمار می رود، مشتریان بزرگ و متعددی در سراسر جهان دارد که بدون شک ایرلاین های آمریکایی یکی از بزرگترین آنها هستند.

این شرکت به تازگی از وضع و اعمال تعرفه های سنگین از سوی دولت ایالات متحده بر هواپیماهای اروپایی ایرباس به شدت انتقاد و تاکید کرده که این مساله در نهایت به ضرر ایرلاین های آمریکایی که از بزرگترین مشتریان ما به شمار می روند، تمام خواهد شد.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرده که در تلاش است تا با مذاکره و گفتگو با مقامات آمریکایی، تبعات منفی و تاثیر این تعرفه های گمرکی را بر هواپیماهای ایرباس ساخت اروپا کاهش دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.