| کد خبر: 194488 |

آغاز پروازهای برگشت حج ۹۸ از امروز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود اولین گروه حجاج بیت الله الحرام به کشور طی امروز از فرودگاه مدینه منوره به استان مازندران خبر داد.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود اولین گروه حجاج بیت الله الحرام به کشور طی امروز از فرودگاه مدینه منوره به استان مازندران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ایران‌ایر با انجام پروازشماره 1425 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" درساعت 11:40 امروز از فرودگاه مدینه منوره به فرودگاه ساری ،پروازهای بازگشت حجاج به کشور آغاز می‌شود.

در اولین روز عملیات بازگشت حجاج ایرانی 12 پرواز برای مراجعت حجاج استان های مازندران، یزد و زنجان انجام می شود. عملیات بازگشت بیش از 88 هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام به کشور از امروز آغاز و تا روز17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و حجاج  از دو فرودگاه جده ومدینه منوره به 19 استان کشور مراجعت می کنند.

در طول زمان بازگشت، خانواده های گرامی حجاج  می‌توانند با مراجعه به سایت حج هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به نشانی haj.iranair.com و با وارد کردن نام حاجی ، کدملی یا شماره کاروان  اطلاعات مربوط به ساعت و روز بازگشت پروازحجاج گرامی را دریافت کنند.

ایران ایر اعلام کرده درمدت زمان بازگشت حجاج به کشور، به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های 46625151 09121132540 و 09122997108 پاسخگوی سوالات در خصوص روز و ساعت پروازهای بازگشت هما است.

منبع: سايت خبری سازمان هواپیمایی کشور

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.