| کد خبر: 194466 |

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی:

وای فای برای مسافران اختیاری است

وای فای برای مسافران اختیاری است و مسافران می‌توانند با هماهنگی اپراتورها درخواست وای فای بدهند، البته هنوز هزینه‌ راه‌اندازی آن مشخص نیست.

تین نیوز

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم انجام اولین پرواز داخلی در فرودگاه امام درباره راه‌اندازی وای ‌فای در پروازها گفت: وای فای برای مسافران اختیاری است و مسافران می‌توانند با هماهنگی اپراتورها درخواست  وای فای بدهند، البته هنوز هزینه‌ راه‌اندازی آن مشخص نیست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام آدم‌نژاد ادامه داد: با وزیر ارتباطات در این باره هماهنگی‌هایی صورت گرفته و پیگیری‌ها در حال انجام است.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد وای فای در پروازها دارای دو ویژگی است، گفت: در ابتدا باید از لحاظ فنی این کار انجام شود و مورد دوم مربوط به هزینه‌های وای فای است و اینکه تمامی هزینه‌های ایجاد وای فای از مسافر گرفته شود، منطقی نیست؛ بنابراین در حال تجاری سازی این کار هستیم ولی هنوز هزینه‌های آن استخراج نشده و اگر قرار شد وای فای پروازها راه‌اندازی شود برای مسافران انتخابی خواهد شد.

آدم‌نژاد در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر راه‌اندازی ایر‌تاکسی گفت: در حال نهایی شدن با سازمان هواپیمایی است و اصلاح مقررات در این طرح پیشرفت خوبی داشته و امسال انجام می‌شود.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی درباره سفر اخیر خود به ترکمنستان و روسیه هم گفت:‌ در سفر به ترکمنستان درباره گردشگری مسافری در دریای خزر بحث شد و در رابطه با شاخه غربی کریدور شمال به جنوب و توسعه راه‌آهن رشت_آستارا صحبت‌هایی انجام شد.

آدم‌نژاد افزود: در تفاهم وزرای حمل ونقل ایران، روسیه و آذربایجان مقرر شد، نظام استاندارد متعددی بین کشورها برای مناطق هم ایجاد شود به طور مثال بارهایی که در این فرایند تحت یک قالب هستند مستندات حمل ونقلی برای آن ایجاد شود و سعی خواهیم کرد با یک عوارض همگن و با یکسان سازی هزینه‌های جابجایی پرداخت شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.