| کد خبر: 178505 |

◄ صدور روازنه بیش از 500 کارت پرواز هوشمند در فرودگاه مهرآباد

روازنه بیش از 500 کارت پرواز هوشمند در فرودگاه مهرآبادصادر می شود.

تین نیوز

استقرار طرح الکترونیکی دریافت کارت پرواز (سلف چکین) با رویکرد استفاده از توانمندی‌های به منظور جلوگیری از ایستایی مسافر ونیز کاهش زمان و هزینه و اتلاف وقت و مهمتر، داشتن حق انتخاب و نیز اطمینان از انجام کار بدون نگرانی جهت دریافت کارت پرواز در ترمینال یک و دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با شرکت های هواپیمای زاگرس، وارش و آتا اجرائی شد؛ و با استقبال بی سابقه مسافرین فرودگاهی مواجه شد.

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: طرح سرویس آنلاین دریافت کارت ورود به هواپیما برای مسافرین، به همت یک شرکت دانش‌بنیاد با استقبال خوبی در ترمینالهای  فرودگاه مهرآباد مواجه شده است؛ و حدود روزانه بیش از 500 کارت پرواز از طریق این دستگاه  صادر می‌شود. البته درگذشته که کارشناسی  در کنار دستگاه به منظور کمک به دریافت کارت پرواز مسافران حضور داشت بیش از 800 کارت پرواز صادر می‌شد اما  اکنون به 500 کارت پرواز کاهش‌یافته است.

 وی اظهار کرد: مسافران می‌توانند با ورود به سامانه اطلاع‌رسانی موجود در ترمینال کارت‌پرواز خود را در موقعیتی که دوست دارند دریافت کنند و این امر سطح قابل توجهی از رضایتمندی مسافرین را کسب کرده است؛ و از جمله مزایای این طرح را صرفه‌جویی در زمان و اطمینان بیشتر مسافران فرودگاهی را  می‌توان ذکر کرد  با اجرای این طرح وقت مسافران در محل فرودگاه تضییع نشده و مسافر با رزرو قبلی و اطمینان کارت پرواز خود را دریافت می‌کنند.

بنابراین گزارش، که در تعداد دریافت  کارت پرواز محدودیت ندارد و پروازهای همزمان رو هم پوشش می دهد و این طرح به‌زودی با ارائه کارت پرواز شرکت های هواپیمایی دیگر نیز اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.