| کد خبر: 178437 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

◄ در راستای حمایت از تولید داخلی قراردادهای خارجی را متوقف کردیم

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که تمام قراردادهای خارجی خود را در راستای 4 تفاهمنامه و قرارداد امروز متوقف کردیم، گفت: این‌که ما تیری در تاریکی نینداختیم بلکه با اطمینان خاطر پشت میزهای قرارداد نشستیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که تمام قراردادهای خارجی خود را در راستای 4 تفاهمنامه و قرارداد امروز متوقف کردیم، گفت: این‌که ما تیری در تاریکی نینداختیم بلکه با اطمینان خاطر پشت میزهای قرارداد نشستیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رحمت‌اله مه‌آبادی در مراسم آغاز فاز نخست بومی‌سازی زیرساخت‌های ناوبری هوایی ایران در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پشت مراسم امروز اتفاقات بسیار زیادی بود، چرا  که ما صدها کار کارشناسی و برگزاری جلسات متعدد در راستای آن انجام دادیم تا بتوانیم ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: امیدوارم که همه در راستای این اتفاق از ما حمایت کنند چرا که ما چوب تحریم‌ها و وابستگی‌هایمان به خارج از کشور را خورده‌ایم و امروز عزم جدی داریم که از ظرفیت داخل کشور  استفاده کنیم.

 مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اظهار به این‌که ما تیری در تاریکی نینداختیم بلکه با اطمینان خاطر پشت میزهای قرارداد نشستیم، تصریح کرد: امیدواریم که با مسئولیت‌پذیری که اجراکنندگان و مجریان قراردادها دارند بتوانیم میوه این قراردادها را به‌زودی بچینیم.

مه‌آبادی خواستار حمایت دستگاه‌های نظارتی شد و گفت: تمام مواردی که ما امروز قرارداد بسته‌ایم، دستور توقف قراردادهای خارجی را صادر کردیم و فرصتی دادیم تا دوستانمان بتوانند نمونه‌های خودشان را تولید کنند.

وی با بیان این‌که ما نیازمند فضای مناسبی بودیم تا بتوانیم با آرامش این قراردادها را منعقد کنیم، خاطرنشان کرد: ما به دلیل شرایط تحریم و در راستای آن فرسودگی سامانه‌های ناوبری مشکل داشتیم و در آن شرایط نمی‌توانستیم دست نگه داریم از همین‌رو از فرصت برجام استفاده کامل کردیم و تمام نیازمندهایمان خود را خریداری کردیم، اما اکنون با خیال راحت از ظرفیت داخلی در دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.