| کد خبر: 170797 |

◄ افزایش رضایتمندی مسافران از تسهیلات فرودگاهی مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) در کوارتر سوم ۲۰۱8 از افزایش سطح رضایتمندی مسافران از خدمات و تسهیلات این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد، گفت: در دوره قبل 350 پرسشنامه به زبان‎های فارسی، انگلیسی و عربی بین مسافران مهرآباد توزیع و پس از تکمیل از سوی مسافران به دفتر مرکزی ASQ مونترال کانادا ارسال شد که در این دوره نیز همین روال پیش می رود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا افزود: طرح کیفیت خدمات فرودگاهی در راستای الزام ارتقای حقوق شهروندی و خدمات فرودگاهی به مسافران و مراجعان فرودگاه، پس از بررسی نقاط ضعف و کاستی‌ها از دیدگاه مسافران و تلاش برای ایجاد تحولات در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای خدمات مناسب فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد در حال اجراست. این ارزیابی‌ها به ما کمک کرد که بهتر بتوانیم در مسیر خواسته‌های مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد حرکت کنیم و در چند روز شروع کوارتر سوم 2018 رضایت‌مندی بالاتری نسبت به دوره‌های قبلی از تسهیلات فرودگاهی در نظرات مسافران مشهود است.

وی بابیان اینکه در ارزیابی اخیر، مسافران بر امنیت بالا و برخورد خوب کارکنان مهرآباد تاکید کرده اند، افزود: همچنین مسافران از دسترسی آسان به امکانات بانکی به دلیل وجود خودپرداز در تمام ترمینال‌ها و نیز اینترنت رایگان اظهار رضایت کرده‌اند.

صفی‌نیا گفت: با ایجاد فروشگاه‌های یکپارچه در ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد سطح دسترسی مسافران به امکانات خرید ارتقا یافته و از سوی دیگر با نصب و جانمایی کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، اطلاعات پرواز در قسمت‌های مختلف ترمینال‌ها به دو زبان انگلیسی و فارسی سطح اطلاع‌رسانی به مسافران از وضعیت پرواز و کانترها و گیت های پذیرش افزایش‌یافته است.

وی افزود: یکی دیگر از موارد شاخص در ارزیابی این دوره، رضایتمندی از تلاش برای تسهیل تردد و کاهش سردرگمی مسافران به دلیل تعدد ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد و دیگری تکمیل سایت‌های اطلاع‌رسانی از اماکن و ارائه خدمات با نصب تابلوها بوده است که مسافر در بدو ورود به فرودگاه در جریان مسیر و دسترسی به اماکن مورد نظر قرار می‌گیرند.

صفی‌نیا همچنین به کسب رضایتمندی صددرصدی از امکان دریافت کارت پرواز به وسیله کیوسک‌های خود پذیرش و نیز پذیرش اینترنتی مسافران پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در ترمینال چهار اشاره کرد و گفت: ASQ در جهت توجه به مشتری‌مداری و حقوق شهروندی در دنیا مطرح است و فرودگاه‎های متقاضی از سراسر جهان سالیانه طی چهار دوره (کوارتر) در این طرح شرکت می‌کنند. در این طرح برای ارزیابی و رسیدن به ایده آل نهایی تلاش می‌کنند و ما از این ارزیابی به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.