| کد خبر: 170032 |

◄ استاندارهای فرودگاه پیام تغییر می‌کند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به لزوم رعایت تمامی استاندارهای ایکائو در جهت ایمنی پروازها در فرودگاه پیام تاکید کرد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به لزوم رعایت تمامی استاندارهای ایکائو  در جهت ایمنی پروازها در فرودگاه پیام تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، رحمت‌الله مه‌آبادی در حاشیه  بازدید از فرودگاه پیام گفت: مسلما تغییر کاربری فرودگاه تمامی استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد.

او به لزوم همکاری مقامات محلی تاکید کرد و گفت: امید است برنامه‌های فرودگاه بین‌المللی پیام به‌سرعت اجرا شود چراکه مسافری شدن این فرودگاه یک رویداد بزرگ است.

مه‌آبادی در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین‌المللی پیام، اظهار داشت: سرعت انجام کارها، ایجاد زیرساخت‌ها و اصلاحات صورت گرفته که توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده بود، تحسین برانگیز است.

او پذیرش مسافری شدن فرودگاه پیام را فداکاری ذکر کرد و گفت: مجموعه پیام با پذیرش پروژه مسافری کردن فرودگاه به نفع مردم قدم برمی‌دارد چون این امر مستلزم سرمایه‌گذاری بالا، پذیرش مشکلات متعدد و مسئولیت‌پذیری فراوان است.

روز گذشته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به همراه مدیرعامل، هیات‌مدیره و مدیران ارشد فرودگاه بین‌المللی پیام از ترمینال مسافری، سطح پروازی باند، پروژه آسفالت‌ریزی باند، فضای استریپ پروازی، سطوح اپرون فرودگاه، تجهیزات روشنایی اپرون، محل پارک پوزیشن هواپیما، تجهیزات اطفا حریق فرودگاه و ساختمان ایمنی زمینی و آتش‌نشانی بازدید به عمل آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.