| کد خبر: 168200 |

با حضور استاندار مازندران و مدیرکل فرودگاه‌های استان صورت گرفت:

◄ رونمایی از اولین ایرلاین بومی استان مازندران

اولین شرکت هواپیمایی بومی استان مازندران با عنوان «وارش» در مراسمی در فرودگاه ساری رونمایی و افتتاح شد.

تین نیوز

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‎های مازندران، در این مراسم استاندار مازندران به ظرفیت‎های گردشگری و ضرورت وجود زیرساخت‎های محلی و استانی به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی استان اشاره کرد و گفت: امروز با حضور و استقرار شرکت هواپیمایی «وارش»، استان مازندران شاهد نقطه عطف و جهش مضاعفی در جهت توسعه پرواز و مسیرهای پروازی خواهد بود و امید می‎رود با شروع عملیات پروازی این شرکت، استان مازندران نقطه اتصال با بخشی از آسیای میانه شود.

محمد اسلامی افزود: این شرکت که قرار است از اواخر مردادماه رسماً فعالیت پروازی خود را آغاز کند، در حال حاضر مشغول ایجاد دفاتر فرودگاهی، گزینش و استخدام نیروی انسانی و آماده‎سازی بستر فعالیت‎های خود خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: امیدوارم با اقدامات انجام‌شده در زیرساخت‎های فرودگاهی، رشد پروازی و اعزام و پذیرش مسافر تا چهار برابر ظرفیت فعلی افزایش یابد.

 مهندس سعداله وطن‎خواه مدیرکل فرودگاه‎های استان مازندران نیز، طی گزارشی عملکرد دوساله از فرودگاه‎های مازندران را ارائه کرد و از همکاری و مساعدت مقامات استانی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در جهت تأمین اعتبارات لازم و تصویب بودجه کافی برای انجام پروژه‎های استان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.