| کد خبر: 148291 |

موانع پروژه‎های فرودگاه ساری بررسی شد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه ساری، در جریان چالش‎های موجود بر سر راه این پروژه‎ها قرار گرفت.

تین نیوز
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه ساری، در جریان چالش‎های موجود بر سر راه این پروژه‎ها قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‎های مازندران، در بازدید محمد دامادی از فرودگاه ساری، مدیرکل فرودگاه‎های استان با بیان توضیحاتی در خصوص روند پروژه‎های انجام شده و در حال انجام فرودگاه ساری، به برخی مشکلات پیش رو در ادامه پروژه‎ها در فرودگاه اشاره کرد و گفت: این موانع و چالش‎ها شامل نصب دستگاه کمک ناوبری برای فرودگاه ساری، دکل‎های فشارقوی در مسیر جاده جوادالائمه (جاده دسترسی به فرودگاه)، افزایش طول باند فرودگاه ساری و خرید زمین‎های بنیاد علوی و افزایش پروازها با توجه به آماده بودن زیرساخت‎ها می‎شود.

سعدالله وطن‎خواه همچنین به چالش‎های ایمنی موجود در فرودگاه‎های استان اشاره کرد و افزود: فرودگاه‎های مازندران با توجه به محدودیت اراضی با چالش توسعه و نصب سامانه‎های کمک ناوبری و روشنایی باند و تطویل باند مواجه هستند.

وی به برگزاری مناقصه بهسازی و توسعه فرودگاه‎های استان در سال جاری به مبلغ حدود 9 میلیارد تومان، پروژه مطالعه طرح زهکش و فاضلاب فرودگاه ساری، مطالعات و بازنگری طرح جامع فرودگاه ساری و همچنین مطالعه اپرون و انجام مقدمات برگزاری مناقصه اشاره کرد و افزود: در سال گذشته هفت میلیارد تومان برای انجام پروژه‎های فرودگاه مازندران صرف شده است و در سال جاری نیز برای تامین اعتبار تملک اراضی فرودگاه ساری و توسعه و ارتقای سطح ایمنی پروازها حدود 30 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

در ادامه نیز عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‎ها و اقدامات فرودگاه ساری به صورت میدانی بازدید و از مدیرکل فرودگاههای مازندران به دلیل ایجاد فضای بسیار خوب و انجام پروژه‎های بزرگ در فرودگاه ساری قدردانی کرد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.