| کد خبر: 162704 |

◄ ایجاد ۴ هزار هکتار منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در فرودگاه امام

رمینال یک فرودگاه امام خمینی (ره) به‌عنوان مهم‌ترین فرودگاه کشور در منطقه آزاد واقع‌شده است و ترمینال «سلام» با 5 میلیون مسافر ظرفیت تا چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فراخوان آماده‌سازی زیرساخت‌های 240 هکتار از منطقه آزاد این فرودگاه باهدف ورود سرمایه‌گذاران بورس‌های طلا، بانک و بیمه به این منطقه خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شهرام آدم ‌نژاد در نشست مشترک مدیران عامل مناطق آزاد تجاری صنعتی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این نشست با هدف تبادل تجارب میان مناطق آزاد برگزارشده، ولی سایر مناطق آزاد تجربه عملیاتی بیشتری نسبت به منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی (ره) دارند.

 آدم ‌نژاد از وجود 1500 هکتار از اراضی فرودگاه امام خمینی (ره) به‌عنوان منطقه آزاد و 2500 هکتار به‌عنوان منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: ترمینال یک فرودگاه امام خمینی (ره) به‌عنوان مهم‌ترین فرودگاه کشور در منطقه آزاد واقع‌شده است و ترمینال «سلام» با ظرفیت 5 میلیون مسافر تا چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.

 وی با تأکید بر اینکه ابتدا باید بازاریابی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه را دنبال کنیم، گفت: این نشست می‌توانست دو سال پیش با حضور مدیران مناطق آزاد تشکیل شود که به دلیل وجود مشکلاتی در خصوص هماهنگی بین وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی مناطق آزاد، این اتفاق رخ نداد، ولی با آمدن دبیر جدید این شورا، این مشکل برطرف شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.