| کد خبر: 131231 |

پروژه‌های نیمه تمام شرکت فرودگاه‌ها امسال به پایان می‌رسد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران این اداره‌کل نشستی صمیمانه داشت. در این نشست برنامه‌های سال ۹۶ این معاونت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز(۲۶ ار دیبهشت‌ماه ۹۶) نشست بررسی برنامه‌های سال ۹۶ با حضور رحمت‌اله مه‌آبادی؛ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، حسین اسفندیاری؛ قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، حمیدرضا سیدی؛ معاون برنامه ریزی و نظارت، محمدرضا امامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، علی‌اکبر دلوریان‌زاده؛ مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی، صمد محمدی؛ مدیرکل تدارکات، علی کرمی، ذیحساب و مدیرکل امور مالی و درآمد، رسول غلامی‌نیا؛ مدیرکل دفتر مدیرعامل، یداله آقائی صائم؛ مدیر روابط‌عمومی و جمعی از روسای ادارات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار شد.

 

مه‌آبادی با اشاره به اینکه این جلسه به اقدامات و طرح‌های جدید در سال ۹۶ اختصاص دارد،‌ گفت: امسال باید پروژه‌های نیمه تمام مانند تربیت مدیران آینده در سطح جهانی به سرانجام برسد.

 

وی توجه به برنامه توانمندسازی نیروی انسانی، آموزش‌های هدفمند، تحقق وظایف ذاتی این معاونت در راستای ایجاد عاطفه سازمانی، همدلی، انسجام،‌ توسعه آموزش‌ها، ارتقای توان نیروی انسانی، دانش کارکنان، دانش سازمانی و تعاملات بین‌المللی را از جمله انتظارات خود از معاونت توسعه مدیریت و منابع در سال ۹۶ برشمرد.

 

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در شرکت فرودگاه‌ها و توسعه معنویت سازمانی با تمسک به قرآن و عترت، عنوان کرد: خوشبختانه شرکت فرودگاه‌ها در گروه شرکت‌های دولتی غیرقابل واگذاری قرار گرفت.

 

وی توجه به رفاه کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را از دیگر خواسته‌های خود دانست تا به عنوان یکی از محورهای اساسی به آن توجه شود.

 

در ادامه محمدرضا امامی با بیان اینکه امسال٬ تعالی سازمانی با استمرار و اجرای مدل پلکانی را هدف قرار خواهیم داد، گفت: استمرار توسعه همدلی سازمانی در اولویت‌های این معاونت قرار دارد و برای رسیدن به آرامش و وحدت سازمانی باید مسیری را طی کنیم.

 

وی درباره برنامه‌های معاونت خود در سال ۹۶ توضیح داد: امکان‌سنجی آموزش‌های کاربردی در همه رده‌ کارکنان، طرح معماری سرمایه‌های فکری،‌ تدوین سند راهبردی و مبارزه با مفاسد اداری، طرح مستندسازی تجربیات مدیران، تقلیل وصول مطالبات، پیگیری مصوبات مجمع و هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها، توسعه عدالت سازمانی و ارتباط موثر با نهادهای نظارتی از جمله برنامه‌های ما در این معاونت در سال ۹۶ است.

 

امامی با بیان اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع پلی است میان وضع موجود و آینده و وظیفه ما ایجاد آرامش است، افزود: همچنین حضور در فرودگاه‌های کشور و بررسی مشکلات کارکنان آن‌ها، اجرایی شدن طرح تربیت مدیران آینده در تراز جهانی، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی شرکت فرودگاه‌ها، ارتقای عملکرد شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها، ارتقای روحیه کاری و تعهد، ارتقای معنویت سازمانی، توسعه مباحث رفاهی – ورزشی  در شرکت فرودگاه‌ها را هم انجام خواهیم داد.

 

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی به بیان برنامه‌های خود در سال ۹۶ پرداخت. مدیران کل تدارکات و امور مالی نیز در جلسه‌ای دیگر برنامه‌های خود را ارایه خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.