| کد خبر: 263013 |

صادرات منطقه آزاد چابهار ۴۰ درصد افزایش یافت

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با افزایش تولید در این منطقه صادرات در نیمه نخست امسال ۴۰ درصد افزایش داشت.

تین نیوز

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با افزایش تولید در این منطقه صادرات در نیمه نخست امسال ۴۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، محمد هدائی  معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار افزود:حضور سرمایه گذاران فعال و  استفاده از ظرفیت منطقه آزاد صادرات منطقه ازاد چابهار در نیمه نخست امسال ۴۰ درصد افزایش یافت.چابهار باعث افزایش فعالیت های اقتصادی و صادرات شده است.

هدائی با اشاره به بهره برداری از واحدهای تولیدی جدید و نتیجه رسیدن طرح توسعه در این منطقه گفت: در نیمه نخست امسال حجم صادرات حاصل از تولید در این منطقه نسبت به نیمه نخست پارسال  ۴۰ درصد افزایش داشته است  که نتیجه ظرفیت ها، فرصت ها و زیرساخت هایی است که سازمان برای جهش تولید و صادرات و با حمایت از سرمایه گذاران فراهم کرده و تسهیل و تسریع در روند فعالیت های اقتصادی نقش بسزایی در این امر دارد.

وی افزود  در نیمه نخست امسال تعداد واحد های تولیدی صادراتی این منطقه با ۳۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۱ واحد رسیده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی  تعداد کشور های هدف صادرات گفت:  تلاش می کنیم برای عملیاتی کردن شعار سال مبنی بر رشد تولید و جهش صادرات از تمامی توان و ظرفیت استفاده کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.