| کد خبر: 172111 |

◄ سازمان منطقه آزاد انزلی صاحب میز خدمت شد

سازمان منطقه آزاد انزلی به‌منظور راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مراجعان میز خدمت حضوری و الکترونیکی را در ورودی بخش اداری این سازمان مستقر کرد.

تین نیوز

سازمان منطقه آزاد انزلی به‌منظور راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مراجعان میز خدمت حضوری و الکترونیکی را در ورودی بخش اداری این سازمان مستقر کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی  سازمان منطقه آزاد انزلی، مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی منطقه آزاد انزلی دراین‌باره گفت: این اقدام در جهت تحقق سیاست و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی و تاکید مدیرعامل سازمان مبنی بر اهتمام در اجرای این بخشنامه به‌عنوان یکی از دغدغه‌ها و ضرورت‌های خدمات‌رسانی بهینه به ارباب‌رجوع استقراریافته است.

فردین اسلامی‌راد بابیان این‌که تکریم ارباب‌رجوع، تسهیل در ارائه خدمات و ثبت درخواست‌ها به‌صورت کاملا الکترونیکی مهم‌ترین دلایل ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این سازمان است افزود: این میز خدمت در دو بخش فیزیکی و الکترونیک به مراجعان خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: بخش اعظم خدماتی که ارباب‌رجوع قادر به بهره‌مندی از آن هست به‌صورت کاملا الکترونیک به وی ارائه می‌شود.

به گفته وی در چارچوب این خدمت‌رسانی افراد از طریق پروفایل کاربری تمامی فرم‌های اداری را از طریق سامانه موجود دریافت و پس از پرکردن و ثبت درخواست، با دریافت کد ره‌گیری به دو شکل پیامکی و آنلاین، امکان پیگیری مکاتبات خود را از طریق اینترنت در هر زمان و مکانی به‌صورت غیرحضوری از طریق آدرس http://sd.anzalifz.org دارا خواهند بود.

اسلامی‌راد کیوسک‌های اطلاع‌رسانی‌هوشمند، پیگیری‌مکاتبات، صدای‌شهروند و پیگیری درخواست‌های پرونده‌های شهرسازی را از بخش‌های این سامانه اینترنتی عنوان کرد.

به گفته وی در بخش فیزیکی نیز به‌منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمت‌رسانی به ارباب‌رجوع بخش‌های مختلف سازمان، از هر معاونت و مدیریت مستقل یک کارشناس آگاه به قوانین و دستورالعمل‌ها جهت ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران در این میز خدمت مشغول به خدمت‌رسانی هست و درعین‌حال مدیران سازمان نیز به‌صورت چرخشی ساعاتی از روز را در این بخش حضور خواهند داشت.

مدیر منابع انسانی سازمان افزود: افزایش سطح رضایت ارباب‌رجوع و سرمایه‌گذاران در راستای بهبود میزان اعتماد آن‌ها به سازمان، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، ارتقای سطح فرآیندهای اداری با افزودن خدمتی جدید به خدمات دولت الکترونیک ارائه‌شده از سوی این سازمان، تکریم ارباب‌رجوع از طریق کاهش زمان انجام امور اداری، آشنا کردن مراجعان با دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های اداری سازمان به‌منظور آگاهی از حقوق و وظایف هر مراجعه‌کننده در برابر سازمان و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از مهم‌ترین دستاوردهای استقرار میز خدمت در سازمان منطقه آزاد انزلی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که باوجود زیرساخت‌های عمرانی، صنعتی، گردشگری ایجادشده بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی و کاهش فرآیندی زائد در تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان و تسهیل‌گری در امور گام موثری برداریم.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.

قرار گرفتن در مسیر کریدور بین‌المللی شمال-جنوب، دارا بودن موقعیت ویژه درزمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، هم‌جواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه‌های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی رشت ازجمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.