| کد خبر: 203388 |

بررسی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در نشست کمیسیون عمران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراین در اولین نشست این کمیسیون در هفته آینده خبر داد.

تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراین در اولین نشست این کمیسیون در هفته آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ابوالفضل موسوی‌بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تسلیت در پی درگذشت جمعی از هموطنان کشورمان به علت سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: متأسفانه صبح امروز هواپیمای بوئینگ 737 اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و پس از آتش گرفتن در منطقه ای میان پرند و شهریار سقوط کرد که این مسئله موجب جانباختن 176 نفر از خدمه و مسافران این پرواز شد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این حادثه متأسفانه  تعداد ۱۴۰ نفر از ایرانی‌ها در حادثه سقوط جان خود را از دست دادند، همچنین برخی از مسافران، تبعه اوکراین، افغانستان و برخی کشورهای دیگر بوده اند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی دلیل اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی مشخص نیست، از این رو با توجه به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما، کارهای کارشناسی و فنی روی آن صورت گرفته و پس از آن علل سقوط مشخص و اعلام خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بر اساس اظهار نظر مسئولان سازمان هواپیمایی جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ اوکراین در کمیته رسیدگی به سوانح هوایی مورد بررسی قرار می گیرد، همچنین در این کمیته مدیران فنی طرف اوکراینی نیز می توانند حضور داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در نشست آتی این کمیسیون خبر داد و گفت: قطعا تمام ابعاد پرونده حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراین با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و کارشناسان فنی در نخستین نشست کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.