| کد خبر: 49818 |

در بازدید مدیرعامل قطار شهری شیراز از پروژه خط ۶ متروی تهران مطرح شد:

مترو تهران در زمینه دانش فنی ساخت، الگوی متروهای کلانشهرهاست

تین نیوز | مدیران سازمان قطار شهری شیراز و حومه، دستاوردها و دانش فنی شركت مترو تهران و حومه را در زمینه توسعه خطوط ارزشمند توصیف كردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت متروی تهران، در بازدید روز گذشته مدیرعامل شرکت قطار شهری شیراز و حومه، معاونین، مدیران و كارشناسان این شرکت، از بخش های مختلف عملیات پروژه خط شش مترو، مسئولان مترو شیراز، دستاوردهای شركت مترو تهران را در بكارگیری دانش فنی بومی در ساخت تونل، سازه ایستگاه های تقاطعی و تجهیزات برقی تحسین كردند.

مدیران سازمان قطار شهری شیراز و حومه، معماری و روش های ساخت خطوط مترو تهران را زیبا و شیك توصیف كرده و ابراز امیدواری كردند كه كلانشهرها از الگوی موفق صنعت مترو تهران و حومه در زمینه ساخت و توسعه خطوط، بهره ببرند.

شركت مترو تهران و حومه به دلیل تجربیات ارزشمند در این صنعت و بومی سازی آن، همواره از انتقال دانش فنی به كلانشهرها استقبال می كند.

خط 6 (شش) مترو با احتساب طرح توسعه (از دولت آباد تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم) به طول حدود 35 (سی و پنج) كیلومتر از شهرك دولت آباد در جنوب شرقی تهران آغاز و تا "كن" در شمال غربی پایتخت ادامه دارد؛ این خط پس از عبور از شهرك كیان شهر و بزرگراه بعثت وارد خیابان 17 شهریور شده و از میدان خراسان و میدان شهدا وارد میدان امام حسین (ع) می شود.

خط شش مترو در ادامه از بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خیابان دكتر شریعتی (تقاطع خیابان بهار شیراز) و میدان هفتم تیر عبور كرده و سپس وارد خیابان كریم خان زند در تقاطع خیابان استاد نجات اللهی، میدان ولی عصر (عج) و خیابان كارگر شمالی در تقاطع خیابان دكتر فاطمی می شود؛ این خط پس از عبور از بزرگراه شهید چمران، شهرك آزمایش، بزرگراه یادگار امام ،بلوار مرزداران، تقاطع بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه آیت ا... كاشانی، شهر زیبا، شهران و كن به سولقان منتهی می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.