بازدید سایت : ۲۰۲۲۳

◄ طرح موضوع پایانه جنوب خط 3 مترو در جلسه کارگروه شریان های حیاتی کلانشهر تهران

جلسه کارگروه شریان‌های حیاتی کلانشهر تهران با هدف هماهنگی فراسازمانی، پیشگیری از وقوع بحران، مقاوم‌ سازی و تداوم کارکرد شریان های حیاتی در مواقع بحرانی، به میزبانی شرکت مترو تهران برگزار شد.

طرح موضوع پایانه جنوب خط 3 مترو در جلسه کارگروه شریان های حیاتی کلانشهر تهران
تین نیوز |

نخستین جلسه کارگروه شریان های حیاتی کلانشهر تهران (ذیل ستاد مدیریت بحران استان تهران) در سال جاری، با حضور نمایندگان 16 سازمان و شرکت خدمات رسان و با هدف هماهنگی فراسازمانی، پیشگیری از وقوع بحران، مقاوم سازی و تداوم کارکرد شریانهای حیاتی در مواقع بحرانی، به میزبانی شرکت مترو تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ابتدای این جلسه، مهندس "ظهراب زاده" معاون فنی و مهندسی شرکت مترو، خلاصه ای از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران شرکت مترو ارائه کرد و در ادامه محمد منتظری  مدیر دفتر هماهنگی UITP در ایران، گزارش جامعی از چشم انداز فعالیت های آتی شرکت را به سمع ونظر حاضران رساند.

دکتر "راهنورد" مدیر بحران و پدافند غیرعامل و واحد HSE شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در مورد موضوع مربوط با فعالیت های شرکت مترو در این جلسه گفت: مساله احداث پایانه آزادگان در جنوب خط 3 مترو و تلاقی کانال فاضلاب موجود در حریم پایانه به همراه مشکلات مرتبط با عدم تکمیل کانال مذکور در دستور نشست مذکور قرار داشت و با توضیحات مسئولان شرکت فاضلاب تهران، مقرر گردید بازدیدی توسط اعضای مرتبط کارگروه ازمحل پروژه به عمل آمده و سریع ترین راهکار اجرائی ممکن با همکاری شرکت فاضلاب در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست نمایندگان دستگاههای خدمات رسان شهری و نهادهای ذی مدخل حضور داشته و پس از طرح 7 موضوع تبیین شده ، مقرر شد جلسات بعدی به صورت فصلی پیگیری و روند اجرای مصوبات رصد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.