| کد خبر: 255924 |

۸ ایستگاه متروی تهران به بیمارستان های بزرگ متصل می شود

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری گفت: در این خصوص جلسه کارگاهی با حضور شهردار منطقه ۶، مسئولان شرکت مترو، معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران تهران، نماینده دانشگاه علوم پزشکی تهران و نماینده مجتمع درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

او با تاکید بر لزوم دسترسی به حمل و نقل ریلی در شرایط بحرانی برای انتقال مجروحین و مصدومان به مراکز درمانی و حساس گفت: رمپ دسترسی خط ۷ مترو به داخل بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومین از قطار به آمبولانس و از طریق آمبولانس به بیمارستان امام خمینی احداث می شود.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد در طی سال جاری اعتبارات توسط شرکت مترو تأمین شود و منابع مالی و نقدینگی از طریق شهرداری منطقه ۶ تأمین شود.

نصیری افزود: علاوه بر بهره برداری از خطوط زمینی و هوایی برای انتقال مجروحین و مصدومان به مراکز درمانی در شرایط بحرانی استفاده از خطوط مترویی که نزدیک مراکز درمانی هستند نیز امری ضروری است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: برگزاری جلسات هماهنگی با کارگروه های تخصصی مدیریت بحران برای چگونگی بهره برداری از سایر خطوط مترو که نزدیک مراکز درمانی هستند با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری های مناطق حائز اهمیت است.

نصیری با بیان اینکه اتصال مراکز بیمارستانی مهم به خطوط مترو برای افزایش توان در زمان بروز بحران های احتمالی ضروری است، افزود: در صورت تأمین اعتبار و موافقت نهادهای بالادستی، هشت ایستگاه متروی تهران به بیمارستان های بزرگ پایتخت متصل خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.