| کد خبر: 255011 |

◄ انجام موفقیت آمیز تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی پروژه توسعه غربی خط 4 مترو تهران

تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی پروژه توسعه غربی خط4 مترو تهران در محدوده حدفاصل ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه در شرف بهره برداری علامه جعفری به طول 1400 متر با موفقیت پشت سرگذاشته شد.

تین نیوز

تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی پروژه توسعه غربی خط4 مترو تهران در محدوده حدفاصل ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه در شرف بهره برداری علامه جعفری به طول 1400 متر با موفقیت پشت سرگذاشته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) انجام تست گرم در هر مسیر تونلی، پیش نیاز افتتاح ایستگاه و یا ایستگاه های جدیدی است که زمان بهره برداری آنها نزدیک بوده و برای اطمینان از ایمنی سازه و همچنین صحت عملکرد تاسیسات و تجهیزات مربوطه صورت می پذیرد.

در مورد پروژه توسعه غربی خط 4 که اولین ایستگاه آن به نام ایستگاه علامه جعفری آماده افتتاح شده است، تست گرم مسیر 1400 متری در بخش حدفاصل ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه علامه جعفری با حضور مهندس شریفی شهردار منطقه 5، مهندس ظهراب زاده معاون فنی و مهندسی شرکت مترو تهران، جمعی از پیمانکاران و مشاوران طرح و همچنین دست اندرکاران شرکت بهره برداری مترو با موفقیت انجام شد.

به این ترتیب می توان گفت شرایط برای افتتاح ایستگاه علامه جعفری در پروژه توسعه غربی خط 4 فراهم آمده و بزودی ایستگاه یکصد و پنجا هم شبکه مترو پایتخت برای استفاده عموم شهروندان راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است پروژه توسعه غربی خط 4 مترو، مسیری به طول 4200 متر و شامل 3 ایستگاه می باشد که نخستین ایستگاه آن بعد از ایستگاه در حال بهره برداری ارم سبز، در واقع ایستگاه علامه جعفری می باشد. دو ایستگاه دیگر این پروژه، به ترتیب امسال و سال آینده قابلیت افتتاح دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.