| کد خبر: 253460 |

◄ ۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه؛ هدیه مدیریت شهرى به شهروندان تهرانی

به موجب افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودى جدید در شبکه مترو تهران، گشایش هاى قابل توجهى در روند سرویس دهى خطوط ۶ و ۷ به شهروندان پایتخت صورت می گیرد.

تین نیوز

با افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودى جدید در شبکه مترو تهران، گشایش هاى قابل توجهى در روند سرویس دهى خطوط ۶ و ۷ به شهروندان پایتخت صورت می گیرد و این رویدادهاى حمل و نقلى، همگى در هفته پایانى اسفند ماه سال جارى رخ خواهد داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران و حومه (مترو)،  محسن هرمزى مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان این مطلب گفت: با تلاش هاى خانواده بزرگ مترو تهران و حمایت هاى ارکان مدیریت شهرى از روند تکمیل هر چه سریعتر ایستگاه هاى باقى مانده شبکه مترو ، در ۶ ماهه دوم امسال سرعت عملیات اجرایى پروژه هاى ساخت و سازى شرکت مترو افزایش یافت.

او امروز بیان کرد: مفتخریم که خبر بهره بردارى از ۵ ایستگاه و یک ورودى جدید در خطوط ۶ و ۷ شبکه راه آهن ریلى زیرزمینى را رسما به مردم صبور و لایق تهران اعلام کنیم.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در ادامه با بیان لزوم تامین به موقع منابع مالى براى سرعت گرفتن روند کنونى رفع نواقص شبکه مترو افزود: براى افتتاح همین ۵ ایستگاه و یک ورودى جدید، مبلغى بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومان در بخش هاى امور ساختمانى و تجهیزاتى هزینه شده که البته تامین آن در شرایط اقتصادى کنونى کار آسانى نبوده است.

وی عنوان کرد: برنامه ما براى سال آینده، افتتاح حداکثرى ایستگاه هاى باقى مانده خطوط ۶ و ۷ و همچنین رفع نواقص ایستگاه هاى در حال بهره بردارى است که این مهم با تزریق به هنگام منابع مالى، شدنى است و حتى مى توان شاهد افتتاح ۱۳ ایستگاه دیگر طى سال ۱۴۰۲ باشیم.

او تاکید کرد: خوشبختانه تمام ارکان مدیریت شهرى به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومى انبوه بر واقف هستند و رویکرد بودجه اى شهردارى تهران براى سال ۱۴۰۲ هم گویاى همین مسئله است. در واقع سال آینده مى تواند سالى پر از اخبار مسرت بخش براى شهروندان پایتخت بوده و دسترسى مراجعان مترو به ایستگاه هاى این شبکه را به مراتب تسهیل سازد.

گفتنى است طبق برنامه ریزى هاى صورت گرفته، در هفته پایانى سال جارى، ایستگاه هاى میدان شهداى هفتم تیر (تقاطعى با خط یک)، میدان حضرت ولیعصر (عج) (تقاطعى با خط ۳)، بوستان لاله و خیابان کارگر همگى در خط ۶ به همراه ایستگاه شهید دادمان و ورودى سوم ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ افتتاح خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.