| کد خبر: 176575 |

◄ آخرین وضعیت خطوط 6و7 مترو تهران از زبان علی امام

علی امام، مدیرعامل متروی تهران در مورد خط 6 مترو تهران گفت: در تلاش هستیم که تا پایان آذرماه ۱۰ کیلومتر از خط ۶ مترو را به مدار بهره‌برداری برسانیم.

تین نیوز

علی امام، مدیرعامل متروی تهران در مورد خط 6 مترو تهران گفت: در تلاش هستیم که تا پایان آذرماه ۱۰ کیلومتر از خط ۶ مترو را به مدار بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، امام بابیان اینکه حدفاصل دولت‌آباد تا میدان امام حسین (ع) با چهار ایستگاه راه‌اندازی می‌شود،‌ گفت: البته هنوز با محدودیت مالی مواجه هستیم و امیدمان این بود که ۱۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت که از ظرفیت سال ۹۶ باقی‌مانده بود مورد استفاده قرار گیرد، چراکه ۱۰۰۰ میلیارد تومان این اوراق متعلق به خط ۶ بود.

او  در ادامه افزود: به دلیل آنکه شهرداری تهران نتوانست وثیقه‌های موردنیاز بانک‌ها را تامین کند، فرصت استفاده از اوراق مشارکت از بین رفت و باید موانع مالی خط ۶ را به‌گونه‌ای دیگر حل کنیم و امیدواریم تا پایان آذر بتوانیم ۱۰ کیلومتر از خط ۶ را افتتاح کنیم.

امم در مورد راه‌اندازی خط ۷ مترو نیز بابیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته‌شده متعلق به تجهیز خط ۷ است، گفت: به محض واریز این پول به حساب شهرداری می‌توانیم اقدامات لازم را برای تکمیل این خط انجام دهیم.

مدیرعامل متروی تهران افزود: امیدواریم ظرف مدت سه ماه آینده حدفاصل ایستگاه بسیج تا مهدیه در قسمت شرقی خط ۷ را افتتاح کنیم.

مبلغ 700میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت توسعه خط 7 مترو در اختیار یکی از بانک ها است که تاکنون به شهرداری تحویل داده نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.