| کد خبر: 176428 |

◄ برگزاری جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران

جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی مدیران روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

تین نیوز

جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی مدیران روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، صبح امروز (دوشنبه 7 آبان 97) به میزبانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی مدیران روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران با حضور علی پیرحسینلو مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در امور اجتماعی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، علی عالی سرپرست مدیریت روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران صبح امروز (دوشنبه 7 آبان 97) در سالن جلسات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ابتدای این نشست ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، با اشاره به شرح وظایف ادارات این مدیریت، مختصری از فعالیت‌های انجام‌شده را تشریح کرد. وی در ادامه ضمن معرفی راه‌های ارتباطی شهروندان و مسافران با شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در خصوص آمار جابجایی مسافران، فاصله حرکت قطارها و ثاثیر عدم احداث پایانه در خطوط 3 و 4 مترو بر عملکرد این ناوگان توضیحاتی را ارائه داد.

علی پیرحسینلو مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در امور اجتماعی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی نیز ضمن تشکر و قدردانی از امور انجام‌شده در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بر اهمیت اطلاع‌رسانی بیشتر به شهروندان و مسافران تاکید کرد.

شرکت‌کنندگان در این جلسه پس از بیان مباحثی در خصوص دستور کار جلسه، از مرکز کنترل فرمان متروی تهران بازدید کردند و در جریان نحوه کنترل و پایش حرکت قطارها در این مرکز قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.