| کد خبر: 265169 |

بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف ریل بوده و به همین دلیل از اجرای پروژه جلوگیری شده است.

تین نیوز

عباس حلوایی زاده با اشاره به پروژه بهسازی مسیر ریل راه آهن اظهار کرد: بهسازی مسیر ریل راه آهن و پروژه جمع آوری آن از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم در سال ۱۴۰۰ است.  

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حلوایی زاده با بیان اینکه جمع آوری، خاک برداری، زیرسازی و بهسازی مسیر به عهده شهرداری بود، افزود: اجراکننده عملیات جمع‎ آوری ریل سازمان توسعه و عمران بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان اجرایی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: طراحی پروژه انجام و پیش بینی شد تا با هدف ایجاد پیاده راه شهری و اتصال آن به بلوار پیامبر اعظم (ص) پروژه اجرایی شود و در مناسبت و ایام خاص شهروندان مناطق ۲،۶،۴،۷ و یک به بلوار پیامبر اعظم (ص) دسترسی آسان تری داشته باشند.

وی با اشاره متوقف شدن پروژه، اضافه کرد: وجود معارضان ملکی دلیلی شد تا از اجرا شدن پروژه جلوگیری و کارگاه های ساختمانی تخریب شوند.

حلوایی زاده مطرح کرد: سال جاری اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در ردیف بودجه پیش بینی شد، اما به دلیل فراهم نبودن بستر پروژه امکان تحقق و اجرایی شدن پروژه وجود ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به نقش دولت در تأمین منابع مالکیت این اراضی افزود: در حال مذاکره برای توافق با مالکان هستیم تا بلافاصله پس از حل مشکل، پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.