| کد خبر: 261866 |

جوان ترین ناوگان اتوبوس در قم فعال است

به همت مدیریت شهری در راستای تقویت ناوگان اتوبوسرانی، در حال حاضر شهر قم دارای جوان ترین ناوگان درون شهری کشور از لحاظ مدل خودرو است.

تین نیوز

علی نیک  با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوس درون شهری، اظهار کرد: به همت مدیریت شهری در راستای تقویت ناوگان اتوبوسرانی، در حال حاضر شهر قم دارای جوان ترین ناوگان درون شهری کشور از لحاظ مدل خودرو است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: شهر قم دارای ۲۰۳ دستگاه اتوبوس فعال است که مدل تمام این دستگاه ها از ۱۳۹۹ بیشتر بوده و میانگین سنی این خودروها سه سال است، علاوه بر این از ابتدای امسال ۲۶ دستگاه ون وارد ناوگان اتوبوس درون شهری شده است و ۳۵ دستگاه میدل باس نیز به زودی خریداری خواهد شد.

 

وی افزود: شهر قم دارای ۲۰۳ دستگاه اتوبوس فعال است که مدل تمام این دستگاه ها از ۱۳۹۹ بیشتر بوده و میانگین سنی این خودروها سه سال است، علاوه بر این از ابتدای امسال ۲۶ دستگاه ون وارد ناوگان اتوبوس درون شهری شده است و ۳۵ دستگاه میدل باس به زودی خریداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به عملکرد اتوبوس های درون شهری، خاطرنشان کرد: ما دو نوع اتوبوس داریم، اتوبوس های اتروسا و اسکانیا که از نظر تهویه مناسب است و رفاه خوبی برای استفاده شهروندان دارند.

نیک با اشاره به احداث ساختمان بازواش و شست وشوی مکرر اتوبوس های شهر قم، تاکید کرد: اتوبوسرانی ارگانی شبانه روزی است که پس از اتمام ساعت کاری اتوبوس ها به سازمان منتقل و تا ساعت ۵ بامداد به نظافت و شست وشوی دستگاه ها پرداخته می شود.

وی گفت: به دلایل فنی و ترافیکی تبلیغات بیرون خودرو نداریم و به این منظور محیط مناسبی را برای داخل اتوبوس تعبیه کرده ایم تا تبلیغات را تنها داخل اتوبوس ها انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به عملکرد ناوگان اتوبوسرانی قم، افزود: با استفاده از سیستم هوشمند AFC حرکت ناوگان ها رصد می شود، در حال حاضر سرفاصله ناوگان ها ۱۵ دقیقه است و همه تلاش مجموعه حمل ونقل شهری کاهش زمانی این سرفاصله به ۱۰ دقیقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.