| کد خبر: 260951 |

ورودی های شهر قم ساماندهی می شود

استاندار قم بر ضرورت رسیدگی به ورودی های شهر قم به منظور شکوفا کردن هویت این شهر تاکید کرد.

تین نیوز

سید محمد آقامیری چهارشنبه هشتم شهریورماه در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ قم در مسیر تحول که با افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری همراه است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهم ترین نکته وحدت میان مسئولان و مدیران شهر و استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، آقامیری با اشاره به اینکه یکی از عناصر مهم پیروزی انقلاب وحدت بوده است، مطرح کرد: اگر وحدت میان مردم وجود نداشت به طور قطع این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

استاندار قم با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد مدیریت واحد در قم هستیم، خاطرنشان کرد: همه در کنار هم برای ارائه خدمت به شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) با هدایت علما و مراجع هستیم.

آقامیری با بیان اینکه تمام فعالیت ها در شهر باید پیوست فرهنگی داشته باشد، تصریح کرد: باید در حوزه عمرانی از المان ها مذهبی نیز استفاده کنیم و آن ها را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه باید به ورودی های شهر توجه ویژه شود، یادآور شد: شهر مقدس قم آدابی دارد که باید تمام زائرین بدانند که به شهر مقدس قم وارد شده و آداب این شهر را باید رعایت کنند.

استاندار قم با بیان اینکه تمام مشکلات کشور با کار جهادی حل خواهد شد، اظهار کرد: باید نگاه جهادی در میان تمام مدیران و مسئولان استانی و شهری وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر قم باید به کارگاه عمرانی تبدیل شود، مطرح کرد: بعضی فرصت ها همیشگی نیستند و باید در زمان مناسب از آن ها استفاده شود.

آقامیری با بیان اینکه باید از فرصت طرح نهضت ملی مسکن برای رسیدگی به بافت فرسوده استفاده شود، گفت: باید بررسی شود که اگر مشوق ها برای بافت فرسوده کافی نبوده است، این مشوق ها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید عدالت اجتماعی را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: در توسعه عمرانی شهر باید عدالت اجتماعی رعایت شود و نباید پروژه ها به گونه ای باشد که از قسمت هایی از شهر غافل شویم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    حدفاصل میدان زین الدین تا پل دستغیب افتضاح پیادرو نداره اتباع افغان مردم عاسی کردن تجمع زین الدین تعمیرگاه ها پیاده رو ب گندکشیدن جنب مسجد امام حسن حسن قصاب پیادرو رامیله گذاری و پارکینگ شخصی کرده لطفا رسیدگی کنید قم نیوز

  • همشهری 1 0

    واقعا شهردار واستاندار زودتر به فکر مردم بودن الان پروژه میدان مطهری تمام شده بود چرا اول داخل شهر که شاه راهه شهری میدان مطهری هست درست نمی کنید نیمه کاره ول کنید برید یه پروژه دیگه واقعا که

  • ناشناس 3 0

    لطفا اتصال پردیسان به جاده اراک را پیگیری نمائید تا هم بلوار الغدیر بار ترافیکی کمتری داشته باشد هم جاده قدیم اصفهان تردد آسانتر شود هم کسانی که از غرب و جنوب غربی به مقصد جمکران و حرم از طریق بزرگراه مرجعیت آسان تر شود لطفا راههای خروجی شهر را آسانتر کنید

  • سعید 1 0

    سلام از طرف قنوات میای به سمت قم قبلا ورودی داشته بروی اتوبان امام علی امام بنابه مشکلی این راه بسته شده بالجبار باید رفت میدان محلاتی و ترافیک

  • محمد رضا 0 0

    با سلام و خسته نباشی اگر واقعاً ساخت مونوریل از نظر جانمایی یا به هر دلیل دیگری اشتباه بوده است پس نباید انرژی و وقت خود را صرف چه کنم کنید و هزینه های دیگری هم صرف شود در آخر هم نتیجه لازم را ندهد چرا که از قدیم گفته اند از هر جایی که جلو ضرر گرفته شود، سود است پس به نظر می آید بحث بیشتر در این رابطه خطاست و بهتر است به دنبال طرح های جاگزین مثلاً مترو باشید.