| کد خبر: 253256 |

محدویت های ترافیکی جاده های مواصلاتی قم در نیمه شعبان

رئیس پلیس راه قم از محدویت های ترافیکی همزمان با ایام جشن بزرگ نیمه شعبان در جاده های مواصلاتی استان به مسجد مقدس جمکران خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه قم از محدویت های ترافیکی همزمان با ایام جشن بزرگ نیمه شعبان در جاده های مواصلاتی استان به مسجد مقدس جمکران خبر داد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ مختار پناهی اظهار داشت: با توجه به وضعیت تردد به سمت مسجد مقدس جمکران، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ محدویت تردد خودروهای کامیون و باری اعمال خواهد شد.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور تردد در ایام نیمه شعبان در محورهای برون شهری استان قم به مرحله اجرا گذاشته می شود.

رئیس پلیس راه قم تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری ( تریلی ، کامیون و کامیونت ) از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه لغایت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه به شرح زیر است: تردد وسایل نقلیه مذکور از محور قدیم قم – کاشان به سمت جمکران ممنوع می باشد و این گونه وسایل نقلیه باید در محور قدیم قم- کاشان ( از پل امیر کبیر) به سمت محور آزاد راه قم- کاشان تردد کنند.

وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه مذکور از کلیه ورودی و خروجی های میدان ۷۲ تن به سمت جمکران (میدان ولی عصر) ممنوع است و این گونه وسائط نقلیه باید از روی پل میدان ۷۲ تن به سمت آزاد راه قم به کاشان تردد کنند.

وی گفت: با توجه به حجم ترافیک در میدان ۷۲ تن رانندگان این قبیل وسایل نقلیه که از آزادراه قم- کاشان به مقصد تهران در حرکت می باشند باید قبل از رسیدن به عوارضی قم- کاشان ، آزاد راه قم- گرمسار را جهت ادامه مسیر انتخاب و از آن مسیر تردد کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.