| کد خبر: 242993 |

طرح بهسازی محور قدیم قم- کاشان آغاز شد

طرح بهسازی محور قدیم قم- کاشان( پل روگذر آزادراه) به طول۱/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال اجرایی شد

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: طرح بهسازی محور قدیم قم- کاشان( پل روگذر آزادراه) به طول۱/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال اجرایی شد

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، عباس شکوری در این زمینه افزود: با توجه به ترافیک چشمگیر و ترکیبی محور قدیم قم- کاشان که غالبا وسائط نقلیه سنگین می‌باشد، این طرح به‌منظور صیانت و ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها اجرایی شد.

وی به اجرای طرح بهسازی این محور که طی سال گذشته اجرا و به بهره‌برداری رسید، اشاره و اضافه کرد: در این طرح بیش از ۸ کیلومتر از محور قدیم قم- کاشان با اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بهسازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با یادآوری آن‌که پروژه بهسازی پل روگذر آزادراه قم- کاشان واقع در جاده قدیم قم- کاشان، ادامه طرح بهسازی سال گذشته است، خاطرنشان کرد: در این طرح محور قدیم قم- کاشان ( محدوده پل روگذر آزادراه قم- کاشان) با اجرای تراش و روکش آسفالت بهسازی می‌شود.

شکوری به پروسه خستگی و اضمحلال آسفالت محدوده پل روگذر آزادراه قم- کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که در قالب پل‌های جاده‌ای به دلیل شیب طرفین و دیگر عوامل ایستایی، وسائط نقلیه با ترمزهای ممتد نسبت به کاهش سرعت اقدام می‌کنند با پدیده فتیله شدن سطح آسفالت در محدوده پل‌ها روبرو می‌شویم.

وی در خصوص مشخصات فنی- اجرایی طرح بهسازی پل روگذر آزادراه قم- کاشان نیز گفت: در اقدام نخست نسبت به تراش آسفالت و رفع فتیله‌های آسفالتی اقدام و سپس با اجرای روکش، سطح پل و رمپ و لوپ‌ها بهسازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت تسریع در اجرای این طرح، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بهسازی جاده قدیم قم- کاشان (پل روگذر آزادراه) خواهیم بود.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم بیان کرد: با توجه به عدم اعمال انسداد ترافیکی در محدوده پل روگذر قم- کاشان، از رانندگانی که از مسیر اجرای پروژه تردد می‌کنند درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل و همکاری لازم را با عوامل اجرایی این پروژه مهم عمران جاده‌ای داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.