| کد خبر: 221701 |

خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس برای شهر قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نوسازی ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نوسازی ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، امیر یزدی با اشاره به اتمام قرارداد ۲۶۰ دستگاه از ناوگان بخش خصوصی، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت اتوبوس‌های جدید و نبود امکان خرید اتوبوس با قیمت بالا و فرسوده شدن ناوگان، شهرداری قم خرید و نوسازی اتوبوس‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید یورو چهار با آلایندگی روز دنیا به ناوگان درون‌شهری اضافه شده و با توجه به تولید نشدن اتوبوس جدید و قیمت زیاد آن بازسازی و اورهال ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ورود ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده را تا ابتدای سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای مصوبات خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از طریق شورای اسلامی شهر قم پیگیری شده است.

وی زمان ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس خریداری‌شده را تا اواسط آبان ماه عنوان کرد و افزود: این ۸۰ دستگاه اتوبوس پس از بازسازی وارد چرخه ناوگان اتوبوسرانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نیاز ناوگان اتوبوسرانی به ۴۰۰ اتوبوس خبر داد و اضافه کرد: خطوط درون‌شهری شهرداری قم برای خدمات‌رسانی به حداقل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داشته که با توجه به قیمت بیش از چهار میلیارد تومانی هر دستگاه اتوبوس نو بدون حمایت دولت امکان خرید برای شهرداری میسر نخواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.