| کد خبر: 217891 |

بهره برداری از فاز نخست کمربندی قم تا سال ۱۴۰۰

استاندار قم گفت: فاز نخست کمربندی شهید سلیمانی به طول ۳۲ کیلومتر تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

تین نیوز

استاندار قم گفت: فاز نخست کمربندی شهید سلیمانی به طول ۳۲ کیلومتر تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر؛ بهرام سرمست صبح یکشنبه در شورای اداری استان که در محل سالن کرامت استانداری و با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس و هم‌چنین مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بیان کرد: فاز نخست کمربندی شهید سلیمانی که از کیلومتر ۱۱.۸ آزادراه قم- تهران به طول ۳۲ کیلومتر آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد.

به گفته وی، در شیوع کرونا چه در مرحله نخست و چه در پیک دوم، برای ارتقای سلامت جسمی و روحی مردم یک هم دلی و انسجام و وفاق ملی نیاز بود که با همراهی مردم و قوای کشور موفقیت‌هایی در مدیریت بحران به دست آمد.

موفقیت و جهش در کنار تحریم و فشار دشمن

استاندار قم گفت: علیرغم تهدیدها و فشارهای اقتصادی، موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم که شایسته تقدیر است، حتی دشمن در مواقعی به دنبال ایجاد ناامیدی و تحریک مردم علیه نظام بوده که مردم پاسخ منفی دادند و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

به گفته سرمست، با تدابیری که در ستاد ملی مبارزه با کرونا اندیشیده شد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد اجرایی شدن قریب به‌اتفاق مصوبات ستاد ملی بودیم؛ عمده سیاست‌ها برای مهار بیماری و جلوگیری از شیوع گسترده آن بوده و در این راستا طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله‌گذاری هوشمند قدم‌های مهمی بودند که در استان برداشته شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه ازاین‌جهت، نظام جمهوری اسلامی ایران در میان سایر کشورها، یک الگوی بی‌بدیلی شناخته می‌شود چرا که هم تولید و معیشت مردم و هم سلامت آنان را مبنای کار قرار داده است.

اقدامات جدی دولت در بخش زیرساخت‌ها

استاندار قم با اشاره به موفقیت کشور در زیرساخت‌های مهم در زمینه‌های مختلف بیان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت، برگزاری کنکور سراسری و ارائه آموزش‌های مجازی اقدامات بسیار بزرگ دولت یازدهم هستند که برخلاف تحریم‌ها در کشور انجام‌شده که حاکی از اقدامات جدی دولت در بخش زیرساخت‌ها است.

سرمست افزود: در اوج بحران کرونا نه‌تنها نظام اقتصادی کشور زیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا شکست نخورد بلکه به شکوفایی و نوآوری و رویکرد جدید دست‌یافته است، تغییر سریع خطوط تولید کشور برای تأمین ماسک ازجمله این نوآوری‌ها بوده که انجام شد.

به گفته این مسئول؛ در استان قم با تمام شرایط بحرانی که با آن مواجه بودیم با همدلی که بین نمایندگان محترم و تشکیلات قضائی وجود داشت؛ توانستیم در پشتیبانی از جبهه سلامت آزمون موفقی را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های درمانی در زمان بحران کرونا در استان اظهار داشت: با حمایتی که در دولت وجود داشت توانستیم دو بیمارستان امیرالمؤمنین و مادر را تکمیل کنیم که با تکمیل این دو بیمارستان ۴۵۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان‌های استان اضافه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.