| کد خبر: 212026 |

کشف احتکار ۱۰۰ میلیاردی خودروهای صفر کیلومتر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری ۲۰ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در قم خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری ۲۰ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران کلانتری‌های ۲۲ و ۲۴ پردیسان، یک گاراژ، محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر شناسایی شد و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

میرفیضی گفت: در نتیجه این بازرسی‌ها ۲۰ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو ساینا، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۰۸ ،۲ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو تیبا، یک دستگاه خودرو زانتیا مشکی، یک دستگاه خودرو سراتو، یک دستگاه خودرو شاسی بلند زامیاد دو کابین و ۱۲ دستگاه خودرو شاسی بلند دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدام‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز با اشاره به کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد افیونی در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل‌توجهی تریاک را با کامیون از استان‌های جنوبی و با عبور از محورهای مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و با تلاش مأموران سرانجام خودرو شناسایی، توقیف و متهم و ۲همدستش دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از کامیون، ۲۸ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب ۷۵ بسته از داخل بار هندوانه کشف شد.

اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.