| کد خبر: 251600 |

جذب فعالان دانش‌ بنیان و خلاق حوزه خودرو

شرکت های دانش بنیان و خلاق، صنایع، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و نخبگان و علاقمندان به حوزه فناوری های پیشرفته خودرویی شناسایی و جذب می شوند.

تین نیوز

شرکت های دانش بنیان و خلاق، صنایع، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و نخبگان و علاقمندان به حوزه فناوری های پیشرفته خودرویی شناسایی و جذب می شوند.

گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی و طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوانی برای جذب فعالان دانش بنیان و خلاق حوزه خودرو در شبکه نوآوری صنعت خودروی کشور منتشر کرده است تا ایده های برتر در ۳ محور «خودرانی»، «هوشمندسازی» و «اتصال پذیری و برقی سازی خودرو ها» جذب و به صنعت خودرو متصل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شرکت های دانش بنیان و خلاق، صنایع، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و نخبگان و علاقمندان با عضویت در شبکه نوآوری صنعت خودروی کشور از مزایایی چون «امکان حضور و مشارکت در پیشبرد طرح های ملی» و «حضور در رویدادهای مورد حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» بهره مند می شوند.

همچنین «حمایت از صادراتی کردن محصولات دانش بنیان شرکت ها و صنایع»، «حمایت از تجاری کردن ایده ها و پتنت ها در حوزه فناوری های پیشرفته خودروئی»، «بهره گیری از تسهیلات معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در صورت تایید ایده ها و طرح ها» و «برگزاری مرحله سوم جذب و استقرار شرکت ها، صنایع و نخبگان» از دیگر مزایایی است که به این افراد ارائه می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.