| کد خبر: 242718 |

◄ برنامه ریزی برای تسریع در ساماندهی جاده‌های داراب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از برنامه ریزی برای چهار خطه کردن و تسریع درعملیات احداث باند دوم محور داراب به سمت فسا و گهکم و همچنین داراب به سمت فسارود خبر داد.

تین نیوز

در جریان بازدید معاون وزیر راه و معاون استانداری فارس از محور شریانی فسا - داراب و محور قدیم داراب - فسارود، تصمیماتی در خصوص احداث و تکمیل باند دوم محور شریانی فسا - داراب و عملیات اجرایی احداث چهارخط در محور قدیم مابین این دو شهرستان اتخاذ شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمود رضایی در این باره گفت: بیست کیلومتر از محور شریانی فسا - داراب حد فاصله شهر داراب تا روستای قلعه بیابان تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید . 

به نقل از استانداری فارس، رضایی گفت: ۱۵ کیلومتر از محور فسا - داراب حد فاصل کارخانه سیمان تا ورودی داراب نیز حداکثر تا پایان تیر ماه امسال و ۱۰ کیلومتر از این محور حد فاصل کارخانه سیمان تا گردنه بیخه دراز و ۲۰ کیلومتر از محور فسارود - داراب بصورت چهار خطه تا دهه فجر امسال آسفالت و به بهره‌برداری خواهد رسید. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه از محل اعتبارات بودجه کشور درسال جاری و سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس تامین خواهد شد صمن اینکه ۳۰۰ میلیارد از اعتبار مورد نیاز نیز از محل اعتبارات ماده ۵۶ تامین می‌شود.

رضایی به اعتبار مورد نیاز برای آسفالت ۲۰ کیلومتر راه فسارود اشاره و عنوان کرد : ۴۰ میلیارد تومان اعتبار سالانه این طرح است که امید می‌رود با این مبلغ بتوانیم تا دهه فجر سال جاری این محور را تمام و به بهره برداری برسانیم. 

رضایی یادآور شد : عملیات آسفالت ۵۰ کیلومتر از این محور توسط شرکت زیرساخت و عملیات خط کشی و نصب تابلوها و علائم ایمنی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد : در ورودی شهر داراب نیز با طرح ارائه شده توسط مشاور و تصویب شورای ترافیک استان میدانی به شکل هم سطح به منظور تامین و دسترسی محلی اجرا خواهد شد.

گفتنی است در جریان این بازدید از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری خاص برای تسریع در عملیات ایمن سازی محورهای داراب با توجه به حادثه خیز بودن این مناطق صادر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.