| کد خبر: 203084 |

طرح جامع یکپارچه سازی مدیریت فروش بلیت‌های مسافری در فارس

جلسه‌ای با حضور مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، جمعی از معاونان و مدیران این اداره کل، رئیس و اعضای کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر به منظور هماهنگی نهایی جهت اجرای طرح هوشمند سازی خدمات حمل و نقل مسافر و طرح جامع یکپارچه سازی مدیریت فروش بلیت های ناوگان مسافری استان در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز برگزار شد.

تین نیوز

جلسه‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، جمعی از معاونان و مدیران این اداره کل، رئیس و اعضای کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر  به منظور هماهنگی نهایی جهت اجرای طرح هوشمند سازی خدمات حمل و نقل مسافر و طرح جامع یکپارچه سازی مدیریت فروش بلیت های ناوگان مسافری استان در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس؛در این جلسه سیاهپور با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن طرح هوشمند سازی خدمات در پایانه های مسافری استان گفت: ضروری است در اجرای بهینه و موثر طرح جدید ارائه شده در بخش حمل ونقل مسافر جاده ای با ایجاد وحدت رویه و احصاء اهم مشکلات و معضلات احتمالی و همچنین راهکارهای مناسب جهت ارزیابی بازخورد و همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات پیش رو، بستر مناسب ارائه خدمات از سوی شرکت های حمل ونقل مسافربری فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: براین اساس زمینه آرامش و امنیت مسافران با برخورداری از خدمات تعریف شده در سطح پایانه های مسافربری بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. رییس کمیته تسیهلات دائمی خدمات حمل و نقل مسافر جاده ای استان فارس خاطر نشان ساخت: از دیگر دغدغه هایی که به دنبال برطرف کردن آن هستیم، شفافیت، قانونمندی، خدمات بهتر و سالم سازی در حوزه های اداری و صنوف می باشد.

وی با اشاره به رعایت قانون در شبکه سیر اذعان داشت: ضوابط شبکه سیر براساس قانون باید اجرا و در این حین فعالیت شرکت باید بطور کامل رصد شده سپس اصلاحیه ها صورت پذیرد. مهندس سیاهپور با تاکید بر فروش اینترنتی بلیت های مسافرتی اظهار داشت: فروش اینترنتی بلیت سبب تسریع در خدمات رسانی با هزینه کمتر شده و همچنین چابک سازی شرکت ها را در پی خواهد داشت. وی با بیان اینکه طرح یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت های مسافری استان با همکاری و هماهنگی سازمان حمل و نقل مسافربری شهرداری شیراز اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: این طرح که در فاز نخست در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز اجرا می گردد، به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع تر، مقابله با پدیده دلال بازی، هدایت درخواست ها از طریق فضای مجازی و سایت های مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه حمل و نقل مسافر جاده ای استان گفت: در حال حاضر 3800 دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری تحت پوشش 131 شرکت مسافربری و فعالیت مستقیم 6 هزار و 700 راننده حرفه ای دارای کارت هوشمند در حال ارائه خدمات به عموم هم استانی های گرامی قرار دارد. در این جلسه مقرر شد طرح یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت های مسافری استان فارس از تاریخ 10 دی ماه به صورت آزمایشی آغاز شده و در 20 دی ماه به صورت رسمی رونمایی شود. در پایان جلسه مهندس سیاهپور با همراهی افراد حاضر در جلسه، از کیوسک های نصب شده در پایانه مسافربری شهید کار اندیش بازدید به عمل آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.