| کد خبر: 195437 |

جمعه خونین در استان فارس

استان فارس در ‌تصادفات جاده‌ای‌ روز گذشته ۵ کشته و ۷۹ زخمی داشته است.

تین نیوز

 مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس با اشاره به تصادفات پر خطری که در یک روز در جاده‌های استان فارس رخ داد، گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر کشته و ۷۹ نفر زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، حسن همتی با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی که در روز گذشته در استان فارس رخ داد، اظهار داشت: روز گذشته نزدیک به 10 تصادف در محورهای استان رخ داد.

وی با اشاره به جزئیات این حوادث گفت: در ساعت 20:35 در جاده کهمره سرخی واژگونی پراید با هشت مصدوم رخ داد که یک مصدوم به بیمارستان شهید رجایی و هفت مصدوم به بیمارستان نمازی منتقل شدند، برای این حادثه چهار آمبولانس به محل اعزام شد. 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس با اشاره به حادثه دیگر این روز افزود: در ساعت 19:45 در محور سپیدان-شول تصادف پراید با پژو 206 رخ داد که یازده مصدوم داشت، یک مصدوم به صورت سرپایی و 10 مصدوم به بیمارستان‌های رجایی و نمازی منتقل شدند. 

همتی بیان کرد: در همین روز در ساعت 20:11 در محور اقلید تصادف پراید و پژو 206 رخ داد که منجر به مصدومیت هفت نفر شد و همه مصدومان به بیمارستان ولیعصر اقلید منتقل شدند. 

وی عنوان کرد: حادثه دیگر این روز در ساعت 19:39 در محور فیروزآباد-میمند با واژگونی پیکان رخ داد که 5 نفر مصدوم شدند و به درمانگاه امام رضا میمند منتقل شدند. 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس تصریح کرد: دیگر حادثه در روز جمعه در ساعت 16:56 در جاده شیراز-کوهمره سرخی با تصادف پراید-پژو پارس-وانت پیکان-ویتارا رخ داد که 13 مصدوم داشت. 

  همتی خاطرنشان کرد: 12 مصدوم به بیمارستان‌‌های رجایی و نمازی منتقل و یک مصدوم در محل درمان شد، برای این حادثه چهار دستگاه آمبولانس اعزام به محل حادثه داشته‌ایم. 

وی گفت: در ساعت 13:51 در جاده شیراز-کوهمره سرخی تصادف سمند-پژو206-وانت نیسان رخ داد که منجر به مصدومیت 10 نفر و فوت یک نفر در صحنه تصادف شد. 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس افزود: در ساعت 09:42 در محور بیضا-شیراز، تصادف میان وانت نیسان-وانت مزدا رخ داد که منجر به مصدومیت هفت نفر شد که مصدومان به بیمارستان‌های بیضا، نمازی و رجایی منتقل شدند. 

وی بیان کرد: در ساعت 09:17 در محور قدیم داراب-شیراز، واژگونی پژو با 8مصدوم رخ داد که همه مصدومین به بیمارستان امام حسن داراب منتقل شدند. 

همتی تصریح کرد:  در بامداد روز جمعه در دوکوهک-روبه‌روی زیتون3 حادثه تصادف میان 206 و پراید رخ داد که منجر به مصدومیت 5 نفر شد هم‌چنین در همین روز در محور کازرون-دشت برم به شیراز سه‌راه کلانی تصادف تریلی و 206 منجر به فوت 4 نفر و مصدومیت 5 نفر شد که مصدومان این حادثه به بیمارستان کازرون منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.