| کد خبر: 267342 |

باران و برف امروز در نیمه غربی/ بارش‌ ها فردا به نیمه شرقی می‌ رسد

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

تین نیوز

 سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

به گزارش تین نیوز بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز سه شنبه ۳ بهمن در استان های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف رخ می دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین پیش بینی کرد: پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور بوده و به تدریج از کشور خارج می شود.

طبق اعلام هواشناسی، جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب کشور، در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی کشور و به تدریج دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، بارش، رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش بینی می شود.

گزارش هواشناسی حاکی است: شنبه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در شمال غرب و برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور نیز رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: طی دو روز آینده در نواحی مرکزی، شرقی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گردوخاک پیش بینی می شود. همچنین طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور و روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور دما به طور محسوسی کاهش می یابد.

هواشناسی هشدار داد: تا چهارشنبه دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش باران و در شمال تهران بارش برف پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.