| کد خبر: 265378 |

گسترش بارش‌ ها تا روز چهارشنبه به اغلب نیمه غربی کشور

سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی جوی آرام برای اغلب کشور طی روز جاری اعلام کرد: چهارشنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی گستره آن غالب مناطق نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

تین نیوز

سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی جوی آرام برای اغلب کشور طی روز جاری اعلام کرد: چهارشنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی گستره آن غالب مناطق نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه ۱۹ آذر در اغلب مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است. فردا دوشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و بخش هایی از اردبیل بارش باران و وزش باد همراه با کاهش دما پیش بینی می شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در نواحی شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات و دامنه های البرز غربی رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود. چهارشنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی گستره آن غالب مناطق نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: پنجشنبه از شدت بارش در شمال غرب کشور کاسته شده و سامانه بارشی در ارتفاعات و دامنه های زاگرس در غرب جنوب غرب مرکز و جنوب ارتفاعات و دامنه های البرز سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال شرق کشور فعالیت خواهد داشت. همچنین پنجشنبه در نواحی شرق و جنوب شرق کشور افزایش سرعت باد و در برخی نواحی مستعد خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین یادآور شد: از دوشنبه تا اوایل وقت سه شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی دور از انتظار نیست.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج است.

هواشناسی همچنین هوای امروز پایتخت را کمی ابری همراه با غبار محلی همراه با وزش باد پیش بینی کرد که در ادامه روز تشدید خواهد شد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۸ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.