| کد خبر: 266909 |

امروز اکثر مناطق کشور بارانی است/ بارش شدید برف در غرب و شمال غرب

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: بیشینه بارش برف امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

تین نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: بیشینه بارش برف امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه ۲۴ دی در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه های البرز، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات، کولاک برف پیش بینی می شود. بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

فردا دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه شنبه در شرق و چهارشنبه در غرب سواحل دریای خزر، بارش پراکنده پیش بینی می شود. پنجشنبه نیز در نواحی شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ابر، کاهش دما و بارش انتظار می رود.

امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق و مرکز و دوشنبه در مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

از امروز تا پیش از ظهر فردا، دریای خزر مواج خواهد بود. این شرایط امروز در شمال خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج انتظار می رود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، گاهی بارش باران در بعد از ظهر و همچنین وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۲ و کمینه دما ۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.